قیمت جو پرک در بازارهای داخلی

قیمت جو پرک در بازارهای داخلی

قیمت جو پرک در بازار چقدر است؟ آیا جو پرک برای کودکان مفید است؟ آیا از خواص جوی پرک اطلاع دارید؟ رنگ جو پرک سالم به چه صورت باید باشد؟

جو ارزش غذایی بالایی دارد. غلات و حبوباتی را که غلاف نداشته باشند جوی پرک می نامند. جو دارای پوسته غیر قابل خوردن است که باید جدا شود. این محصول به صورت بخار پز درآمده و سپس با استفاده از غلطک های مخصوص به صورت تکه های صاف در می آید.

جوی پرک سرشار از مواد مغذی از جمله:

آهن

فیبر

آنتی اکسیدان ها

ویتامین ها و … می باشد.

جو به دلیل داشتن فیبر رژیمی و مواد معدنی از بسیاری از بیماری های دیابتی و قلبی و سرطان جلوگیری می کند. به دلیل سالم و مقوی بودن این محصول مصرف آن برای بزرگسالان و حتی کودکان توصیه می شود.

فواید مصرف جو:

درمان دیابت

بهبود بیماری های قلبی

مبارزه با سرطان

بهبود سیستم ایمنی بدن

درمان فشار خون

سلامت استخوان ها

همچنین به دلیل داشتن فیبر باعث سیری شده و میتواند در کاهش وزن هم تاثیر گذار باشد. جو پرک تاثیر بسیاری روی زیبایی پوست و سلامت نیز دارد.

رنگ جو پرک سالم:

جو پرک سالم باید پس از تولید دارای رنگ سفید متمایل به زرد و بدون هیچگونه سیاهی باشد.

اگر به دنبال جو پرک با کیفیت هستید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. شرکت بازرگانی فاتک با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک به صورت عمده می تواند نیاز خریداران را برطرف نماید شما برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید مشاوران ما آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *