فروش عمده لوبیا چشم بلبلی مرداد ماه

فروش عمده لوبیا چشم بلبلی مرداد ماه

لوبیا چشم بلبلی در چه شرایطی کشت می شود؟ لوبیا چشم بلبلی حاوی چه موادی است؟ قیمت لوبیا چشم بلبلی چقدر است؟ آیا از خواص لوبیا چشم بلبلی اطلاع دارید؟

لوبیا چشم‌ بلبلی در مناطق گرمسیری همچون بلوچستان کشت می شود. زیرا برای رویش نیاز به گرمای زیادی دارد. بنابراین دیر تر از سایر انواع لوبیا برداشت می شود. این محصول حاوی مواد مغذی بوده که به سلامت سیستم گوارش و کنترل فشار خون کمک می کند. لوبیا چشم بلبلی دارای پروتئین و مواد مغذی است به همین دلیل میتوان آن را در رژیم غدایی روزانه جای داد. لوبیا چشم بلبلی یکی از حبوبات محبوب در غذای ایرانی ها به شمار می آید و تقاضای زیادی دارد.

خواص لوبیا چشم بلبلی:

برای درمان بیماری های قلبی عروقی
غنی از آنتی اکسیدان ها
درمان دیابت
بهبود هضم
کاهش وزن
جلوگیری از خطر کم خونی و …

لوبیا چشم‌ بلبلی حاوی ویتامین A، ویتامین C، مس، کلسیم، آهن و … می باشد.
لوبیا چشم بلبلی دارای چربی و کالری کم است و خطر ابتلا به انواع بیماری ها مانند: دیابت و مشکلات قلبی را کاهش میدهد. همچنین به دلیل وجود آهن از خستگی و کم خونی جلوگیری می کند. به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهد. استفاده از این لوبیا به دلیل داشتن فیبر بالا در مشکلات مرتبط با بیماری دیابت موثر است. لوبیا چشم بلبلی به دلیل وجود ویتامین C و ویتامین A باعث روشن شدن پوست و سلامت پوست می شود.

مصرف بیش از حد لوبیا چشم بلبلی برای افرادی که دارای اسید اوریک بالای خون هستند و یا نقرس دارند مضر است.

برای اطلاع از قیمت روز لوبیا چشم بلبلی و سایر محصولات با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. و یا کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.
با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *