قیمت بلغور خام در مرداد ماه ۱۴۰۰

قیمت بلغور خام در مرداد ماه ۱۴۰۰

بلغور گندم خام چیست؟ قیمت بلغور گندم خام در بازار چگونه است؟ فواید بلغور گندم چیست؟ آیا از شرایط نگهداری بلغور گندم اطلاع دارید؟

به غله ای که در آسیاب خرد شود بلغور گفته می شود. بلغور گندم محصولی بسیار مغذی بوده و نسبت به گندم تصیفیه شده دارای ارزش غذایی بیش تری نیز می باشد. این محصول از دانه ی شکسته و سبوس دار گندم تهیه می شود. بلغور گندم منبع ویتامین ها آنتی اکسیدان ها مواد معدنی و فیبر می باشد. بلغور گندم از دیر باز یک ماده اصلی و مفید در غذاها بوده. بلغور گندم دارای چربی کمی می باشد. ولی مواد معدنی  زیادی از جمله آهن منیزیم و منگنز دارد.

تهیه بلغور گندم چگونه است؟

برای تهیه ی بلغور گندم ابتدا گندم را پخته و بعد گندم پخته را پس از خشک شدن به اندازه ی لپه ماش آسیاب می کنند. بلغور گندم را می توان برای مدت طولانی بدون رطوبت و کپک زدن نگهداری کرد. اما گندم را نمی توان برای مدت طولانی نگه داشت. از این رو بعد از پوست گرفتن آن را با آب یا شیر نیم پخت میکنند و سپس خشک کرده و به صورت نیمه می کوبند. بلغور گندم را باید دور از رطوبت نور و گرما نگهداری کرد. بلغور گندم خوب تا ۲۴ ماه سالم باقی می ماند.

بلغور گندم مانع از بروز چه بیماری هایی می شود؟

بلغور گندم مانع از بروز بیماری هایی همچون سرطان، دیابت، چاقی، بیماری های قلبی و بیماری های گوارشی می شود.

شرکت بازرگانی فاتک با سابقه ی خرید و فروش آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت بلغور گندم و سایر محصولات پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید. همچنین برای سفارش از طریق سایت و تحویل فوری محصول با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *