قیمت خرید و فروش پودر سیر در سال جاری چگونه است

قیمت خرید و فروش پودر سیر

قیمت خرید و فروش پودر سیر در سال جاری چگونه است? این محصول در سال جاری به چه شیوه هایی در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود ؟

قیمت خرید و فروش پودر سیر

پودر سیر ،از سیر خشک شده درست می شود و فواید زیادی نسبت به سیر تازه دارد

چون هنگامی که سیر را خشک می کنید عمر مفید آن را به طور نمادین افزایش می دهید، بنابراین می توان آن را برای ماه ها یا حتی سال ها بدون از دست دادن مواد مغذی نگهداری کرد.

علاوه بر این درست کردن پودر بسیار آسان است و می تواند در وعده های غذایی مختلف استفاده کنید پودر سیر به عنوان ادویه یا سس غذا استفاده می‌شود پودر از سیرهای تازه و خشک بود که شامل آلنین و الیناز هستند ،اما شامل آلینن این لیست ساخته می‌شود طبق بررسی مارس۲۰۰۱ منتشر شده در مجله تغذیه ، سیر حاوی بسیاری از اجزای مفید دیگر سیر و برخی از قرص‌های سیر است با توجه به اینکه آلیناز مکمل توسط معده زمین می‌شود و امکان تبدیل عالین این روده به آلنین را فراهم می‌کند .

بنابراین ی سیل پیچیده است و کیفیت محصولات سیر از جمله پور و مکمل ها بستگی به فرایند تولید آن متفاوت است، پودر سیر طیف گسترده‌ای از مواد مغذی شامل می‌شود از جمله ویتامین c آهن ؛پروتئین ؛فیبر ؛مقدار کمی سدیم و قند است.

به طور کلی در بازار ایران خرید و فروش پودر سیر به دو گروه تقسیم می شود.

پودر سیر خارجی

پودر سیر ایرانی

برای خرید پودر سیر خارجی باید توجه کرد که در بسته بندی های آلومینیومی ،نگهداری می شود که با محیط بیرون ارتباطی نداشته باشد و در نتیجه زمانی که آن را باز می کند عطر و بوی آن بسیار است که این نیز از مرغوبیت پودر سیر می باشد .

فروش پودر سیر می‌توان گفت که بخش عمده بازار مانند رستوران ها فست فودها برای آشپزی از پودر سیر خارجی استفاده می‌کنند .

نحوه ی خرید پودر سیر از مجموعه ما

برای خرید پودر سیر مهم است که بدانید این پودر پودر سیر های خارجی کیفیت خوبی ندارند بلکه فقط ظاهر خوبی دارم و با قیمت مناسب به فروش می رسند در واقع این پودر خالص نیست نگاه ممکن است خود رسید که در کارخانه‌ها عرضه می کند دارای کیفیت بالایی نباشد اما فروش و فروشگاه هایی که اقدام به فروش پودر سیر آن هم به صورت فله ای می کند دارای اطمینان بیشتری هستند برای نمونه شرکت بازرگانی فاتک یکی از شرکت هایی است که با خیال راحت می‌توان خرید کرد زیرا تخصص در تولید و فروش سیر های خشک داشته قیمت پودر سیر فله در مناسب ترین حالت خود قرار داده و ارائه می کند جهت خرید محصول با کیفیت و با پایین ترین قیمت بازار بدون واسطه با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *