قیمت خرید جو دو سر پرک در سال جاری چگونه است

فواید و قیمت و خرید جو دوسر پرک در سال جاری چگونه است

فواید و قیمت خرید جو دو سر پرک در سال جاری چگونه است؟

جو دو سر پرک به چه شیوه ای در بازار خریدو فروش می شود؟

خواص جو دو سرپرک چیست؟

فواید و قیمت خرید جو دو سر پرک

به انواع غلات و حبوبات جو دوسر که بدون غلاف باشد جوی پرک می گویند
جوی دوسر ،مانند غلات دیگر،یک پوسته خارجی غیر قابل خوردن دارد که باید جدا شود .
جوی دوسر یک محصول بسیار غنی است که می تواند برای صبحانه انتخاب هوشمندانه ای باشد .
این محصول سر شار از ویتامین است و می تواند انرژی روزانه ی شما را تامین کند .
اشکال مختلفی از بلغور:
۱)بلغور جو دو سر
۲) جو دوسر سوزنی
که می توان به صورت پخته در سوپ هم استفاده کرد،از آنجا که لایه سبوس هر چند ما قوی است اما دانه آن سخت هنگام جویدن شامل یک آنزیم است که می‌تواند باعث فساد این محصول و غلات مشابه شود.

آهن و فیبر از ترکیبات اصلی و کامل محصول است و در مجموع تنها منبع ترکیبات آنتی اکسیدانی شناخته شده است و جهت کمک به محافظت از سیستم گردش خون در برابر تصلیب شرایین می باشد.

بازرگانی خریدجو دوسر پرک

جوی دوسر یکی از سالم ترین غلات روی کره زمین است؛و طبق مطالعات انجام شده فواید زیادی برای سلامتی از جمله کاهش وزن کاهش قند خون و کاهش احتمال بیماری های قلبی می شود.

بلغور جو ک سالم ترین و کاملترین شکل جو است به زمان زیادی برای طبخ نیاز دارد به همین دلیل بیشتر افراد جوی دوسر نیم کوبیده (پرک) شده یا خرد شده را ترجیح می دهند جوی فوری یا همان جوی پرک نوعی است که بیشترین فرآوری روی آن انجام شده که به کوتاه ترین زمان برای پخته شدن نیاز دارد.

خرید عمده جوی دوسر پرک شده با بهترین قیمت انتخابی هوشمندانه است با توجه به کاربردهای فراوان جوی دوسر پرک که در تمامی وعده های غذایی و میان وعده ها قابل استفاده است و بسیار به صرفه خواهد بود.

شرکت بازرگانی فاتک ،سعی دارد تا اعتبار مشتری مداری خود را بین کاربرانش روز به روز بالاتر برده و رضایت مشتریانش را برای همیشه به دست بیاورد و آن را حفظ نماید و به روز بودن از جهت قیمت کمی و کیفی یک منفعت دو طرفه است که هم فروشنده و هم خریدار در سود آن شریک هستند منفعت فروشنده همان جلب اعتماد مشتری است که به ارتقای اعتبار خودش منجر می‌شود از طرفی هم منفعت خریدار همان اطمینان خاطر می باشد که در مصرف هزینه کمتر مدیریت و زمان است. برای سفارش محصول می توانید از طریق شماره تماس درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

تلگرام

اینستاگرام

واتساپ

بازرگانی فاتک
با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *