فروش نخود دوخان درجه یک و با کیفیت

فروش نخود دوخان درجه یک و با کیفیت

آیا از ویژگی های نخود دو خان اطلاع دارید؟ قیمت نخود دو خان در بازار چگونه است؟ کیفیت و مرغوبیت نخود دو خان به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از محصولات مهم در بازار حبوبات نخود است. نخود محصولی مقوی است. میزان مصرف نخود نسبت به سایر حبوبات بیشتر است. امروزه نخود دو خان از طریق شرکت های پخش حبوبات نیز عرضه می شود. نخود دو خان درجه یک با کیفیت ترین نوع نخود به شمار می آید. سایز دانه های نخود دو خان هشت و نه می باشد. نخود دوخان با کیفیت های متفاوتی عرضه می شود اما نخود دوخان درجه یک باید از نظر دانه بندی دارای دانه بندی یکدست باشد. نخود انواع مختلفی دارد و درجه کیفیت آن نیز متفاوت است.

کیفیت نخود به چه عواملی بستگی دارد؟

سایز نخود

دانه بندی نخود

یکدست بودن نخود

نخود در ایران به دلیل شرایط آب و هوایی ب میزان زیاد کشت می شود. همچنین صادرات نخود هم انجام می شود. نخود با کیفیت در کرمانشاه که قطب اصلی تولید نخود است کشت می شود. نخود دو خان با توجه به درشت بودن کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد. هرچه نخود درشت تر باشد از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

خواص نخود چیست؟

نخود دارای فیبر می باشد و از این رو باعث سم زدایی بدن می شود.

نخود دو خان با کیفیت های متفاوتی عرضه می شود. اگر به دنبال خرید نخود دو خان درجه یک و با کیفیت و مرغوبیت بالا هستید برای ثبت سفارش از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.همچنین برای اطلاع از قیمت نخود دو خان و سایر محصولات بازرگانی فاتک کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. بازرگانی فاتک با سابقه ی درخشان در زمینه خرید و فروش حبوبات آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *