قیمت فروش دال عدس مرداد ماه ۱۴۰۲

قیمت فروش دال عدس مرداد ماه ۱۴۰۲

دال عدس چیست ؟ قیمت فروش دال عدس مرداد در بازار چگونه است ؟ آیا از خواص دال عدس اطلاع دارید؟

دال عدس قرمز رنگ بوده و اندازه ی دانه های آن نسبت به عدس معمولی کوچک تر می باشد. مزه ی دال عدس مانند گوجه فرنگی می باشد. عدس قرمز از رایج ترین نوع عدس در هندوستان می باشد. دال عدس سرشار از مواد مغذی است. خواص و فواید دال عدس برای بدن بسیار زیاد است. دال عدس برای تقویت اشتها و دستگاه گوارشی بسیار مفید می باشد. دال عدس دارای ویتامین A و B است. همچنین دارای مقدار زیادی کلسیم پروتئین آهن و فسفر می باشد. و میزان کمی چربی غیر اشباع دارد که این چربی ها چاق کننده نیستند و برای بدن و سلامتی ضرری ندارد.

خواص دال‌عدس:

آهن موجود در دال عدس باعث جلوگیری از کم خونی می شود.
همچنین باعث افزایش شیر در زنان شیرده می شود.
فیبر موجود در دال عدس باعث تقویت دستگاه گوارشی می شود.
همچنین برای سلامتی قلب نیز  مفید می باشد.
ویتامین A موجود در دال عدس باعث تقویت بینایی می شود.

دال عدس برای جلوگیری از دیابت و همچنین تنظیم قند خون موثر است.
موجب تقویت کبد می شود. برای بهبود زخم های دهان و گلو و درد های مفصلی بسیار مفید می باشد. استفاده از دال عدس در وعده صبحانه باعث بازدهی بهتر و موجب انرژی زایی می شود. از این رو استفاده از دال عدس برای ورزشکاران توصیه می شود.

قیمت فروش دال عدس مرداد

شرکت بازرگانی فاتک با سابقه ی درخشان در زمینه خرید و فروش حبوبات آماده ثبت سفارش و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش همه روزه با شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید. و برای اطلاع از لیست قیمت روز کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

تلگرام

اینستاگرام

واتساپ

بازرگانی فاتک
با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *