قیمت خرید وفروش نخوددوخان چقدر است (آبان ماه)

قیمت خرید وفروش نخوددوخان چقدر است (آبان ماه)

قیمت خرید وفروش نخود دوخان چقدر است (آبان ماه)
قیمت خرید وفروش نخود دوخان درسال جاری چگونه است ؟مراکز معتبر پخش نخود دوخان کدامند؟نخود دوخان دربازار به چه شیوه ای عرضه میشود ؟

قیمت خرید و فروش نخود دوخان

نخود، یکی از دانه های خوراکی حبوبات است که سرشار ازپروتئین می باشد و جز قدیمی ترین حبوبات کشت شده توسط انسان است.

گیاه نخود ،گیاهی یکساله و بوته ای با ساقه های پوشیده از تارهای غده ای می باشد. این محصول سرشار از ویتامین های ( آ ، ب ، ث )و مواد معدنی همچون فیبر ،کلسیم ،آهن ،آنتی اکسیدان و پروتئین است.
نخود دوخان ،جز مرغوب ترین نوع نخود است و در زمره اقلام صادراتی قرار دارد.
سایز نخود دوخان ۸_ ۹ میلی متر می باشد

کیفیت این محصول، همانند نخود سه خان می باشد با این تفاوت که دانه ۷ میلی متر دراین بسته بندی جایی ندارد.باتوجه به این که قیمت نخودهای خارجی درمقایسه با نخود ایرانی پایین تر است فروشگاه عمده ی نخود هرساله حجم بالایی نخود را وارد کشور می کنند. این درحالی است که میزان تولید نخود در داخل کشور بسیار بالا بوده و پاسخگوی نیاز داخلی می باشد. اما با درنظر گرفتن قیمت روز نخود ایرانی و خارجی متوجه خواهید شد که چرا سالانه این میزان نخود به کشور وارد می شود البته باید این موضوع رانیز درنظر گرفت که علاوه بر تاثیر قیمت در واردات انواع نخود خارجی و تنوع طلبی مشتریان و وجود سلایق مختلف نیز یکی دیگر از عوامل این واردات می باشد

قیمت خرید وفروش نخود دوخان

شرکت بازرگانی فاتک، نیز  برای شماعزیزان این امکان رابرای فراهم کرده است تا با تکیه بر سابقه درخشان این مجموعه محصولات خود را به صورت مطمئن و بدون واسطه به فروش برسانید .قیمت محصولات دراین شرکت با مد نظرقراردادن نظر سنجی های مختلف تعیین شده وبه همین جهت نیز فروش محصولات باقیمتی مناسب انجام خواهد گرفت.
به منظور آگاهی از شرایط همکاری بااین مجموعه می توانید از مشاوره های متخصصان و کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *