فعالیت بازار در زمینه خرید وفروش لوبیاکشاورزی چگونه است

فعالیت بازار در زمینه خرید وفروش لوبیاکشاورزی در سال جاری چگونه است

فعالیت بازار در زمینه خرید وفروش لوبیاکشاورزی در سال جاری چگونه است ؟فروش اینترنتی لوبیا کشاورزی دربازار به چه صورت است؟

خرید وفروش لوبیاکشاورزی

لوبیا کشاورزی یا لوبیا رشتی یکی از مقوی ترین حبوبات روی زمین بشمار میرود و گونه ای از لوبیاست که دانه ی آن بین ۲۰ تا ۲۵درصد پروتئین و ۵۰تا ۵۶درصد کربوهیدرات است .این نوع لوبیا به صورت بوته ای و یکساله رشد نموده و برداشت میشود .دانه های لوبیا درون غلاف هایی به رنگ سبزو بنفش می روید واز هر غلاف تعداد سه یا شش دانه برداشته می شود .بوته این محصول دارای برگهای سبزرنگ و گل های کوچک زیبا میباشد .لوبیا باداشتن ریشه قوی باعث پوک شدن خاک زراعی شده و نفوذپذیری خاکهای سنگین راافزایش می دهد .

 

“خواص درمانی لوبیا کشاورزی”

 

این نوع از لوبیا دارای خواص درمانی زیادی میباشد برای نمونه در کاهش فشارخون و کلسترول خون نقش بسزایی دارد همچنین برای درمان سنگ کلیه و مجاری ادراری مفید است .لوبیا کشاورزی به دلیل داشتن مواد مغذی می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل باشد.این لوبیا با گوشت برابری دارد به طوری که می توان به جای گوشت از ان استفاده کرد.لوبیا رشتی ۲۲ درصد پروتئین در خود داردو ۶۲ درصد قندو کربوهیدرات از نو نشاسته و ۲ در صد چربی دارد پس برلی بدن بسیار مفید است.

شرکت بازرگانی فاتک محصولات خودرابابهترین کیفیت در تناژهای مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد این مجموعه ،لوبیا کشاورزی رابه صورت کیسه های ۳۰کیلویی به حالت دستچین شده عرضه می کند.
عزیزانی که قصد دریافت نمونه محصول را دارند می توانند باشماره های درج شده در سایث تماس گرفته و از مشاوران شرکت درخواست نمونه محصول کرده وپس از دریافت نمونه و تایید کیفیت آن محصول را در مقدارمورد نیاز سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *