فروش لوبیا سفید بصورت عمده در بسته بندی ۳۰ کیلو گرمی

قیمت لوبیا سفید

فروش لوبیا سفید به چه صورتی می‌باشد؟
فروش‌لوبیا سفید به دو صورت است که ‎‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‍‍‍‍‍‍‎‎‎‎‎‎‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎یکی بصورت فله و دیگری بصورت بسته بندی شده قرار می‌گیرد و این بستگی‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌به نوع سفارش شما دارد که در بسته بندی یا فله بخواهید ولی هر چند می‌دانیم که قیمت این ها باهم کاملا متفاوت بوده ، چون هم در کیفیت و هم متفاوت بودن در بسته بندی باهم فرق دارند.

دلیل افزایش فروش لوبیاسفید

یکی از دلایل مهمی که در افزایش فروش لوبیاسفید تاثیرگذار است کیفیت محصول می‌باشد.
منظور از این حرف یعنی هرچقدر کیفیت محصول بهتر باشد فروش هم بیشتر می‌شود ، پس گفته می‌شود یکی از دلیل افزایش فروش لوبیا سفید کیفیت است.
علاوه برا این ،اندازه و رنگ هم عوامل بالا رفتن کیفیت و فروش می‌شود.

فروش لوبیا سفید به صورت عمده

یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر مستقیم دارد به قیمت لوبیاسفید عمده هزینه و حمل و نقل آن می‌باشد وبه دلیل جابجایی کالا در افزایش قیمت سوخت هزینه لوبیا سفید عمده بیشتر می‌شود ، ولی برداشت می‌تواند به دو صورت انجام بگیرد.
۱-مکانیزه
۲-دستی

این دو مورد می‌تواند قیمت لوبیاسفید عمده را تغییر دهد.علاوه بر این‌زمانی که لوبیا‌‌سفید به صورت بسته بندی به فروش می‌رسد نوع و کیفیت بسته بندی با کیفیت و با دوام باعث افزایش قیمت لوبیا سفید می‌شود .

آیا مدت زمان پخت لوبیا سفید مهم است ؟

بله ، اگر مدت زمان پخت لوبیا سفید بالاتر باشد خرید کننده نیز کمتر می‌شود ولی اگر مدت زمان پخت لوبیا سفید کمتر باشد مشتری آماده خرید و سفارش دائم خواهد بود.ولی در ذهن داشته باشیم که زمانی لوبیا سفید در بازار ،وارداتی باشد بر روی قیمت محصول هم تاثیر دارد.
دلیل خرید شما مشتری عزیز از شرکت بازرگانی فاتک
به دلیل با کیفیت بودن و  برخوردار از ارزش غذایی بیشتر ما آماده هستیم برای خدمت به شما و ثبت سفارش های تان با کمترین زمان به سراسر کشور.

ارتباط با ما :

  1. تلگرام
  2. واتساپ
  3. اینستاگرام

شرکت بازرگانی فاتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *