فروش فله و کانتینری لوبیا چیتی

فروش فله و کانتینری لوبیا چیتی

در بازار حبوبات ایران لوبیا چیتی با تناژ بالایی وجود دارد که بخشی از آن تولید داخلی می باشد و بخش دیگر آن از طریق واردات به بازار ایران راه پیدا کرده است که به صورت عمده به فروش می رسد.فروش فله و کانتینری لوبیا چیتی با چه شرایطی امکان پذیر است؟

شرایط فروش محصولات

لوبیا چیتی برای اینکه با قیمت مناسبی به سراسر ایران عرضه شود، به صورت فله و کانتینری به فروش می رسد که رابطه مستقیمی مابین قیمت این محصول و قیمت آن وجود دارد.لوبیا چیتی از انواع باکیفیت لوبیا و از پرفروش ترین اعضای خانواده حبوبات محسوب می شود که سالانه با تناژ بالایی به به سراسر ایران عرضه می شود. این لوبیا به رنگ قهوه‌ای می باشد که رنگ قرمز نیز در برخی از قسمت های آن دیده می شود که دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این لوبیا به صورت پخته و یا کنسرو شده در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.
این مجموعه لوبیا چیتی را به صورت عمده و با استفاده از روش های جدید بارگیری، این محصول را به فروش می رساند.لذا کلیه متقاضیان محترمی که قصد خرید عمده لوبیا چیتی را دارند،می توانند با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشند و محصول خود را در کم ترین زمان ممکن ثبت و در مکان مورد نظرشان تحویل بگیرند.

سایت بازرگانی تولیدی فاتک با آدرس www.fataktrade.com همه روزه پاسخگوی تقاضاهای مشتریان محترم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *