مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران

مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران

مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران به شرکت بازرگانی تولیدی فاتک مطعلق دارد که گسترده ترین مرکز پخش حبوبات در سطح ایران می باشد.

مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران

بر اساس تحقیقات انجام شده،گیاه لوبیا با قدمتی حدود ۸ هزار سال در بسیاری از نقاط دنیا کشت می شود.حبوبات که بعد از غلات مهمترین منبع بشر می باشد همواره در اکثر نقاط کشورمان تولید بالایی دارد.در این بین لوبیا که خود ارقام مختلفی دارد و یکی از اعضای محبوب خانواده حبوبات می باشد و همواره با اینکه در کشور ما مصرف بالایی دارد،در مناطقی از جمله خمین و ازنا با حجم بالایی تولید می شود.

همانطور که گفته شد لوبیا انواع مختلفی دارد که یکی از منابع مهم تامین پروتئین مورد نیاز بدن انسان می باشد.بنابراین انواع مختلف با توجه به دارا بودن درصد بالایی از پروتئین همواره جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت قرمز در بازار می باشد.لذا بر هر مصرف کننده ای لازم است تا در وعده های غذایی خود را آن حتما مورد استفاده قرار دهند.

مرکز خرید فروش لوبیا

شرکت بازرگانی تولیدی فاتک به لحاظ تجارب فراوان و همچنین سرمایه اجتماعی مناسب،انواع لوبیا را کیفیت بالایی یه صورت مستقیم و با قیمت کف بازار به سراسر کشور عرضه کرده و در اختیار مصرف کنندگان و عمده فروشان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *