قیمت نخود کرمانشاه در سال ۹۹

فروش نخود درجه یک کرمانشاه بار امساله عمده

قیمت نخود کرمانشاه در سال ۹۹ در شهریور ۹۹ به چه دلیلی با افزایش قیمت روبرو بوده ؟ آیا اطلاعی از قیمت این محصول در بازار های داخلی کشور دارید ؟ آیا تا کنون از شرکت فاتک که عرضه کننده مستقیم این حبوبات  می باشد این محصول را تهیه کرده اید ؟

قیمت نخود کرمانشاه

تمامی عزیزانی که در حوزه مربوط به نخود اعم از فروشنده های عمده ، شرکت های بسته بندی ، صادرات و … فعالیت دارند می توانند این محصول را در حجم های دلخواه از مجموعه ما تامین کنند . نخود موجود در انبار های ما به صورت فله ای در بسته بندی های ۳۰ کیلو گرمی است این محصول موجود کاملا بوجاری شده و تمیز شده است . مجموعه ی ما این محصول منحصر بفرد را در کیسه های شیشه ای یا روشن بسته بندی می کند . انواع نخود را با توجه به سایز آن به ۴ دسته تقسیم بندی کرده اند که در زیر به آن اشاره می شود :

۱- نخود دو خان : ۸ و ۹ میلی متر

۲- نخود سه خان : ۷ و ۸ و ۹ میلی متر

۳- تک خان : ۱۰ میلی متر

۴- نخود فلافلی : ۵ و ۶ میلی متر

که شرکت فاتک عرضه کننده هر ۴ دسته ذکر شده می باشد . شرکت فاتک این اطمینان را به خریداران و مصرف کنندگان می دهد که بهتربن و مرغوب ترین نخود را در اختیارشان قرار خواهد داد .

نخود کرمانشاه از جمله محصولات کشاورزی ایران می باشد که در خارج از کشور خواهان بسیار زیادی دارد این محصول با توجه به رنگ و لعاب و کیفیت خاصی که دارد همواره به کشور هایی همچون عراق ، افغانستان ، پاکستان و … صادر می گردد .

همکاران ما در شرکت بازرگانی فاتک همواره سعی در کسب رضایت مشتری و خریداران عزیز دارد برای اطلاع از قیمت ها با قسمت فروش شرکت تماس حاصل فرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *