فروش قیمت نخود تکخان کرمانشاهی در بازار حبوبات

فروش قیمت نخود تکخان کرمانشاهی در بازار حبوبات

قیمت نخود تکخان کرمانشاهی در بازار حبوبات چقدر است ؟ منظور از نخود تک خان چه نوع نخودی است ؟ قیمت انواع نخود بر چه اساسی تعیین میشود ؟ فروش نخود تک خان با بهترین کیفبت در تناز عمده در مجموعه بازرگانی تحاری فاتک انجام میشود.

قیمت نخود تکخان کرمانشاهی

سالانه هزاران تن نخود در استان کرمانشاه تولید میشود یه طوری که ۹۰% نخود مصرفی کشور در این استان تولید مسگردد البته نخود کرمانشاهی به علت کیفبت بالایی که دارد بسیار مورد توجه صادرکننده گان و تاجران قرار گرفته است و سالانه حجم بسیار بالایی از این محصول به خارج از کشور صادر میشود که در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور منبع خوبی برای ارز آوری به کشور محسوب می شود .

نخود کرمانشاهی پس از برداشت در کارگاه های بوجاری کردن در چندین سایز مختلف تقسیم و و در کیسه های ۳۰ کیلویی بسته بندی و روانه بارار میشوند. قیمت نخود کرمانشاهی بر اساس سایز آن تعیین میشود و هرچه سایز نخود درشت تر و یک دست تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

نخود تکخان کرمانشاهی نخود سایز ۱۰ میل است که کاملا درشت و دانه های یک سایز و یک اندازه دارد . این سایز از نخود به علت مرغوبیت و کیفیتی که دارد هم در بازار داخلی قیمتی بالاتر از انواع دیگر دارد و هم تاجرانی که در حوزه ی صادرات حبوبات فعالیت دارند این سایز از نخود را بیشتر می پسندند.

خرید نخود تکخان کرمانشاهی بازرگانی فاتک

قیمت نخود تکخان کرمانشاهی به صورت عمده بسیار ارزان تر از نمونه های بسته بندی و یا خرید خرده آن است . در شرکت بازرگانی فاتک نخود تکخان کرمانشاهی به صورت فله به فروش می رسد . مجموعه فاتک در زمینه فروش حبوبات فله ای در حجم عمده فعالیت دارد از این رو نخود را نیز به صورت عمده در اختیار تاجران و عمده فروشان عزیز قرار میدهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین قسمت فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *