قیمت لپه روسی در کارخانه لپه سازی آدرشهر

قیمت روز انواع لپه روس

قیمت لپه روسی در کارخانه لپه سازی آذرشهر چند است ؟ تولیدات لپه روسی در کدام مراکز و کارخاته ها کشور انجام میشود ؟ فروش عمده انواع مختلف لپه روسی تولید آدرشهر در شرکت بازرگانی فاتک انجام میشود .

قیمت لپه روسی در کارخانه

به طور کلی تمامی انواع مختلف لپه ی موجود در بازار حبوبات چه ایرانی و چه خارجی در کارخانه های لپه سازی شهرستان آذرشهر تولید میشوند را این تفاوت که لپه های خارجی نخود فراوری شده ی آنها از کشور های مختلف همچون اتیوپی،روسیه و … وارد کشور شده و لپه های ایرانی نخود مورد نیاز آنها در شهرستان های نیشابور کرمانشاه و سایر شهرستان های استان آذربایجان شرقی تولید می شود .

در کل نخود مود استفاده در تولید اپه از هر جایی که تهیه گردد به کارخانههای لپه سازی مستقر در آذرشهر ارسال شده و پس از طی مراحلی تبدیل به لپه می شوند.

لپه ی روس نیز نخود خام آن از کشور روسیه تهیه و پس از طی مراحل فراوری در کارخانجات لپه سازی تبدیل به لپه می شود . لپه ی روس در مقایسه با لپه ی ایرانی کیفیت نسبتا پایینی دارد .

لپه روسی در ۳ سایز لپه ریز، متوسط و درشت دسته بندی میشود . لپه روس در کل نسبت له لپه ی ایزانی درشت دانه تر است به طوری که سایز ریز لپه روسی هم اندازه سایز متوسط لپه ایرانی است .

قیمت لپه روس

همانطور که گفته شد لپه ی روسی کیفیت پایین تری نسبت به لپه ایرانی دارد و همانطور که میدانید قیمت هر محصول تابع کیفیت آن است و هر چه کیفیت محصول بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است .لپه روس به نسبت لپه ایرانی ارزان قیمت تر است و برای طیف خاصی از جامعه مناسب تر است از این رو به رغم کیفیتی که دارد مورد توجه خریداران قرار دارد .

برای دریافت قیمت نمونه های مختلف این محصول با قسمت پشتیبانی شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *