قیمت لوبیا چیتی زنجان در سال ۱۴۰۰

قیمت لوبیا چیتی زنجان

قیمت لوبیا چیتی زنجان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟ لوبیا چیتی جز حبوباتی است که مصرف بالایی در کشور دارد این امر باعث شده است که در تمامی مناطقی که قابلیت کاشت این محصول وجود داشته باشد افرادی اقدام به کاشت این محصول نمایند.

قیمت لوبیا چیتی زنجان

در بعضی از شهرستان هایی که از لحاظ شرایط آب و هوا قابلیت کشت و برداشت لوبیا چیتی با کیفیت خوبی را دارند می توان به شهرستان های استان زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد در این بین شهرستان خمین و شهر زنجان تولید کننده بهترین نوع لوبیا چیتی در کشور هستند.

شهر زنجان پس از شهرستان خمین به عنوان قطب تولید لوبیا چیتی در کشور شناخته می شود. تمامی افرادی که شناخت خوبی در زمینه حبوبات به خصوص لوبیا چیتی دارند و در این زمینه فعالیت کرده اند می دانند که لوبیا چیتی زنجان هم از لحاظ کیفیت محصول هم از لحاظ قیمت آن بهترین است. لوبیا چیتی زنجان محصولی بسیار خوش پخت و خوش طعم و عطر است. از ویژگی های شاخص لوبیا چیتی زنجان درشت بودن و گرد بودن دانه های آن نسبت به لوبیا چیتی سایر مناطق است.

لوبیا چیتی زنجان به ۳ صورت خرمنی، بوجاری و دستچین شده در بازار به فروش می رسد که نوع دستچین شده آن جزو گران قیمت ترین لوبیاهای موجود در بازار به شمار می رود و لوبیا چیتی خرمنی به علت بوجاری نشده بودن آن قیمت نسبتا پایینی نسبت به دو نمونه دیگر دارد.

شرکت های بسیاری لوبیا چیتی زنحان را به صورت فله و عمده در اختیار نمایندگی های فروش این محصول قرار می دهند شرکت بازرگانی فاتک هر سه نوع مختلف لوبیا چیتی زنجان را به صورت فله عرضه می کنند. شرکت های بسته بندی حبوبات نیز می توانند از لوبیا چیتی زنجان نیز به عنوان محصولی با کیفیت استفاده کنند. خریداران عزیز می توانند با کارشناسان قسمت فروش شرکت تماس گرفته و درخواست نمونه محصول کنند تا از کیفیت خوب آن مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *