قیمت لوبیا قرمز بوجاری سال ۱۴۰۰

بازار خرید و فروش لوبیا قرمز در بازار

قیمت لوبیا قرمز بوجاری سال ۱۴۰۰ چقدر افزایش یافته است؟ لوبیا قرمز جز حبوبات پر مصرف در کشور است از این رو در بسیاری از شهرهای کشور به جهت رفع نیاز داخلی کشور کشت می شود. با وجود اینکه در بازار نمونه وارداتی این محصول نیز بسبار یافت می شود اما به اندازه نمونه داخلی این محصول مورد استقبال مصرف کننده گان قرار نگرفته است و علت آن نیز کیفیت بالا، عطر و طعم مطبوع و خوش پخت بودن لوبیا قرمز تولید داخل نسبت به لوبیا قرمز وارداتی است.

قیمت لوبیا قرمز بوجاری

قیمت انواع لوبیا قرمز موجود در بازار چه نمونه وارداتی و چه نمونه ایرانی آن با توجه به کیفیتی که دارند با نرخ های کاملا متفاوتی عرضه می شوند.

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است،

به طور کلی در زمینه خرید حبوبات اگر خریدار قصد خرید محصول با قیمت پایین تری را دارد باید به صورت عمده خرید خود را انجام دهد به طوری که هر چه حجم خرید شما بیشتر باشد قیمت خرید محصول نیز پایین تر خواهد بود.

از این رو حجم خرید شما و اینکه محصول مورد نظر را از تامین کننده دسته اول ( خرید بدون واسطه از فروشنده اصلی) خریداری کنید بر قیمت محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شایان ذکر است تهیه لوبیا قرمز ایرانی به صورت فله در مقایسه با لوبیا قرمز بسته بندی بسیار مقرون به صرفه تر است.

لوبیا قرمز بوجاری نسبت به لوبیا قرمز دستچین قیمت پایین تری دارد زیرا درصد بسیار کمی خاک و دانه های ریز و چروکیده در بار یافت می شود البته قیمت حبوبات بسته بندی نیز نسب به فله ای تفاوت اشکاری دارد و علت آن نیز صرفه هزینه های کارگری، زمان صرف شده جهت بسته بندی و سایر هزینه های متفرقه دیگر است که به قیمت نهایی محصول اضافه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *