قیمت عدس سبز وارداتی تیر ماه سال ۱۴۰۰

قیمت عدس سبز وارداتی تیر ماه سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟ قیمت عدس سبز وارداتی در بازار عمده فروشان تهران و سایز مراکز استانها تا جه اندازه تفاوت دارد ؟ خرید عدس سبز وارداتی از کدام بنادر صورت میگیرد ؟ عمده فروشان عزیز برای دستیابی به عدس سبز با قیمت کف بازار با مجموعه بازرگانی ما در ارتباط باشید.

قیمت عدس سبز وارداتی تیر ماه

عدس های وارداتی در دو نمونه ی عدس سبز و عدس قرمز که اصطلاحا با آن دال عدس نیز گفته می شود وارد کشور می شوند که عدس سبز به علت عطر و طعم، کیفیت و خواص فراوانی که دارد بیش از دال عدس مورد استقبال مصرف کندگان قرار گرفته است .

سبز بودن عدس نشان از کیفیت و تازگی این محصول است به طوری که کسانی که در حوزه فروش حبوبات فعالیت دارند به راحتی با توجه به رنگ آن میتوانند تاریخ تولید آن را حدس بزنند . عدس سبز بار نو علاوه بر رنگی که دارد عطر و طعم بهتری نیز دارد و لز نظر زمان پخت نسبت به عدس کهنه زودپز تر است .

شرکت بازرگانی فاتک عدس سبز وارداتی را را بندر امام و بندر آستارا تحویل گرفته و در انبار تهران نگهداری کرده و در سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد .

فروش عدس سبز

فروش عدس سبز وارداتی در بازرگانی فاتک به صورت فله در حجم های بالای یک تن صورت میگیرد قیمت محصول درخواستی شما بسته به مقدار سفارش شماست و ما همواره در مناسب های مختلف تخفیفات ویره ای را برای مشتریان عزیز در نظر می گیریم .

برای اطلاع از تخفیفات و فروس های ویژه ی شرکت عضو کانال تلگرامی ما شوید و برای دریافت لیست قیمت ها با کارشناسان قسمت فروش در ارتباط باشید اعلام قیمت ها به صورت روزانه میباشد.

حمایت شما موجب دلگرمی و پیشرفت فعالیت ما در این حوزه است . با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *