قیمت عدس روس در فروردین ۱۴۰۰

قیمت عدس روس در فروردین ۱۴۰۰

قیمت عدس روس در فروردین ۱۴۰۰ چقدر است ؟ قیمت این محصولات با وجود نوسانات ارزی موجود به چه صورت تغییر می کند؟ چگونه می توان عدس روس را با پایین ترین قیمت خریداری کرد ؟

قیمت عدس روس در فروردین

عدس روس پس از عدس کانادایی مرغوب ترین نوع عدس موجود در بازار حبوبات است که در دو سایز عدس ریز (آشی) و درشت (پلویی) موجود می باشد .

شکل ظاهری عدس درشت روس کاملا سبز رنگ و تو پر و بدون چروک و کاملا تمیز و یکدست است و از لحاظ طعم و مزه هم بسیار خوش طعم و خوش پخت است .

عدس درشت روس عمدتا در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلو گرمی و اکثرا بدون درج هیچ برند خاصی در مراکز عمده فروشی عرضه می شود.

عدس روس اکثرا به صورت فله ای و عمده در بازار عرضه می شود مگر اینکه شرکت های بسته بندی این محصول را در وزن های ۴۵۰ و ۹۰۰ گرمی بسته بندی و در فروشگاه ها در اختیار عموم قرار دهند.

خریدارانی که در زمینه فروش و بسته بندی حبوبات مشغول هستند برای خرید مرغوب ترین عدس روس با مشهور ترین برندها می توانند با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط بوده و از قیمت عمده این محصول در وزن ها و برند های مختلف آن مطلع شوند.

شایان ذکر است از آنجایی که همواره افرادی به دنبال منفعت شخصی خود سعی دارند محصولات بی کیفیت را به جای عدس مرغوب به مشتریان بفروشند بهتر است زمانی که قصد خرید عدس روس را داشتید علاوه بر بررسی قیمت فروش عدس از کیفیت های مختلف این محصول مطلع شوید تا بتوانید با کیفیت ترین محصول را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

حبوبات مورد نیاز خود را همواره به طور مستقیم از شرکت های وارد کننده عدس روس و بدون واسطه خریداری کنید که در این میان شرکت بازرگانی فاتک جز اصلی ترین شرکت های وارد کننده حبوبات به داخل کشور است. ثبت سفارش در مجموعه فاتک به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد و در کمترین زمان محصول مورد نیاز خود را در تمامی نقاط کشور می توانید تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *