قیمت روز فروش لوبیا بازار تیر ۱۴۰۰

لوبیا چیتی

قیمت روز فروش لوبیا بازار تیر ۱۴۰۰ چند است ؟ بیشترین میزان مصرف لوبیا در کدام ماه های سال است ؟ قیمت لوبیا در ماه های مختلف سال بر چه اساسی تغییر میکند ؟ قیمت کدام نوع لوبیا بالاتر است ؟  مجموعه بازرگانی فاتک قیمت انواع مختلف لوبیا داخلی و وارداتی را به صورت روزانه از طریق کانال های ارتباطی اعلام قیمت و موجودی در اختیار خریداران قرار میدهد.

قیمت روز فروش لوبیا

به طور کلی مصرف انواع مختلف حبوبات در نیمه ی دوم سال بیشتر است و همانطور که میدانید افزایش میزان تقاضا برای هر نوع کالایی باعث کاعش میزان موجود آن محصول در بازار و در نتیجه بالا رفتن قیمت آن محصول میشود .

قیمت فروش لوبیا در نیمه ی دوم سال ۹۹ افزایش چشم گیری داشت و علت آن هم افزایش تقاضای این محصول، نوسانات بازار ارز، شیوع بیماری کرونا، کاهش میزان موجودی این محصول در بازار بود به طوری که قیمت هر کیلو لوبیا چیتی نزدیک به ۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو لوبیا قرمز به ۲۸ هزار تومان رسیده بود.

با ورود به نیمه ی اول سال ۱۴۰۰ و کاهش تقاضای حبوبات و کاهش نوسانات بازار ارز قیمت حبوبات نیز ثبات بیشتری به خود دید حتی در بسیاری از موارد کاهش قیمت را نیز شاهد بودیم به طوری که در حال حاضر قیمت انواع لوبیا چیتی با توجه به سطح کیفی که دارد بین ۳۱ تا ۳۵ هزار تومان متغییر است.

خرید لوبیا در بازرگانی فاتک

خریداران عزیز در ایام مختلف سال برای دستیابی به محصولی با قیمت مناسب باید از قیمت روز حبوبات اطلاع دقیقی داشته باشند.  قیمت انواع مختلف حبوبات در کانال تلگرامی شرکت به صورت روزانه اعلام میشود.

برای اطلاع از کیفیت نمونه های مختلف لوبیاها با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید بهترین و با کیفیت ترین حبوبات را از مجموعه بازرگانی فاتک تهیه نمایید.

بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت شعار اصلی مجموعه ی ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *