قیمت امروز عدس روسی امساله بازار تهران

قیمت امروز عدس روسی بازار تهران چگونه بود؟آیا این محصول نیز در روزهای آتی افزایش قیمت خواهد داشت یا خیر؟انواع مختلفی از عدس روسی با کیفیت های مختلف در بازار تهران خرید و فروش می شود؟

قیمت امروز عدس روسی

عدس روسی انواع مختلفی دارد.این محصول با تنوع بالایی در بازار حبوبات ایران به چشم می خورد.این محصول با توجه به اینکه در کیفیت های مختلفی خرید و فروش می شود همواره مشتریان خاصی را به خود جذب کرده است.

این محصول روسی در کیسه های ۲۵ کیلویی،۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی در بازار ایران پخش می شود.البته شاید وزن اصلی عدس روسی ۲۵ و ۵۰ کیلویی باشد.ولی به دلیل دستکاری برخی از افراد که با هدف سودجویی که انواع عدس درجه یک و درجه دو را با مخلوط کردن در گونی های مختلف و با قیمت نسبتا پایین تری به فروش می رسانند باید حتما هنگام خرید محصول مورد نظر را رویت نمود.

عدس انواع مختلفی دارد که نمونه سبز کانادایی می تواند کاربردی و پرفروش ترین نوع آن می باشد.اما امروزه برخی از مشتریان ما به دلیل قیمت بالای برخی از عدس های کانادایی همچون ساسکن،ویکتوریا و همچنین سیمسون،همواره به دنبال خرید عدس روسی خوب با قیمت مناسب هستند.زیرا حداقل اختلاف قیمت عدس روسی با عدس کانادایی در بازار حبوبات ایران با توجه به نوسانات نزدیک به ۱۴۰۰ تومان می باشد.

نحوه ه ی خرید عدس از بازرگانی فاتک                                                                                                     قیمت امروز عدس روسی بازار تهران

جهت خرید عدس روسی از بازرگانی فاتک فقط کافیست از طریق شماره تماس های موجود در سایت با همکاران و مشاوران ما در ارتباط بوده و اطلاعاتلازم در مورد محصولات مورد نظر را دریافت نموده و اقدام به خرید نمایید.

نحوه ی ثبت سفارش

نحوه ی ثبت سفارش در مجموعه ما از ساعت کاری ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر می باشد.همچنین زمان تحویل بار درب انبار خریدار ۲۴ ساعته می باشد.

با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *