فروش حبوبات ایرانی در بازار عمده فروشان

فروش حبوبات ایرانی در بازار عمده فروشان

فروش حبوبات ایرانی در بازار عمده فروشان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ چقدر کاهش داشته است ؟ قیمت حبوبات به صورت عمده تابع چه شرایطی تغییر می کند ؟ قیمت حبوبات فله ای در شرکت بازرگانی فاتک به صورت عمده از کانال های اطلاع رسانی شرکت به صورت روزانه اعلام می شود

فروش حبوبات ایرانی در بازار

همه ساله در نیمه ی اول سال مصرف حبوبات کاهش می یابد به همین دلیل از شروع فصل بهار فروش حبوبات کاهش یافته و به تبع آن قیمت نیز کاهش می یابد .

قیمت حبوبات به صورت عمده بسیار ارزانتر از خرده فروشی است از این رو اگه قصد خرید حبوبات در حجم های بالا را دارید پیشنهاد ما این است که محصولات مورد نیاز خود را از شرکت های بزرگ فعال در زمینه فروش حبوبات فعالیت دارند خریداری کنید.

به طور کلی قیمت حبوبات ایرانی مناسب تر از حبوبات وارداتی است و همه سال هزاران تن انواع مختلف حبوبات از جمله عدس، لوبیا ، لپه، نخود و … توسط کشاورزان نواحی مختلف کشور کشت و برداشت شده و پس از طی مراحل بوجاری کردن اماده فروش از طریق بازرگانی های عمده فروشی حبوبات می شود .

تولید حبوبات ایرانی هر نوع در یکی از مناطق کشور بیشتر رواج داشته به طوریکه کرمانشاه قطب کشت نخود و شهرستان خمین و زنجان قطب تولید لوبیا چیتی و قرنز و شهرستان آذرشهر قطب تولید لپه ایرانی شناخته میشوند.

تمامی حبوبات ایرانی از طریق بازرگانی فاتک از تولید کننده ها خریداری و با حذف واسطه ها و دلالان اغتشاشگر بازار به بازار عرضه می شود . فروش حبوبات در این بازرگانی به صورت فله ای بوده و هر چه حجم خرید شما عزیزان بالاتر باشد تخفیفات فوق العاده مجموعه ی ما شمال شما خواهد شد.

خرید حبوبات ایرانی از بازرگانی فاتک

خرید عمده با قیمت مناسبتر هم برای شرکت های بسته بندی حبوبات و هم برای نمایندگی ها و مغازه های عمده فروشی باعث ارائه ی قیمت رقابتی به خریداران خرده می شود. شما را به خریدی ارزان و با کیفیت عالی از بازرگانی بزرگ و با سابقه ی فاتک دعوت می نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *