عدس ریز و درشت کانادایی تولید امسال

واردات عدس ساسکن کانادایی به ایران

عدس ریز و درشت کانادایی تولید امسال را خریداری کرده اید ؟ برای اطلاع از قیمت انواع مختلف عدس کاندایی به مراکز معتبر در حوزه خرید و فروش حبوبات مراجعه نمایید . انواع مختلف عدس کانادایی وارداتی در بازار داخلی کشور موجود می باشد . به دلیل کیفیت و تنوع بالایی که عدس کانادایی دارد همواره توجه خریداران بسیاری را به خود جلب می کند .

عدس ریز و درشت کانادایی

می دانید که انواع مختلف عدس وارداتی و عدس تولید داخل در بازار های خرید و فروش عرضه می شود در نتیجه با توجه به تنوع بالای محصولات ، کیفیت آن ها نیز متفاوت است . همانطور که می دانید عدس حاوی مقدار زیادی پروتئین و مواد معدنی می باشد و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد . عدس کانادایی در بازار ایران با مارک های مختلفی به فروش می رسد . برندی که بیش از سایرین در بازار خرید و فروش توجه خریداران را به خود جلب کرده است همان عدس کانادایی است که در دو سایز ریز و درشت عرضه می گردد .

وجه تمایز عدس کانادایی نسبت به سایر برند های موجود در بازار سبز رنگ بودن و یک دست بودن دانه های آن است .در کل ویژگی های عدس کانادایی که باعث برتری این نوع عدس نسبت به سایر برند ها شده است به شرح زیر است :

۱- سبز رنگ بودن دانه ها

۲- یک دست بودن دانه ها

۳- بسته بندی های ۴۵ کیلو گرمی

۴- مارک های ساسکن ، ویکتوریا و …

خریداران عزیز می توانید برای خرید عدس ریز ( عدس آشی ) و عدس درشت ( عدس پلویی ) کانادایی با بهترین کیفیت با بخش فروش شرکت تماس بگیرید . برای آگاهی از قیمت روز محصولات به کانال تلگرامی شرکت بپیوندید . مشتریان عزیز می توانند انواع مختلف حبوبات وارداتی و داخلی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت روز از مجموعه ما خریداری نمایند . محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

با ما همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *