عدس ایرانی بخریم بهتر است یا کانادایی ؟

عدس ایرانی بخریم یا کانادایی ؟

عدس ایرانی بخریم بهتر است یا کانادایی؟ این سوالی است که برای اکثر فروشندگان عدس و خانم های خانه دار پیش می آید. در این مقاله قصد داریم با هم به بررسی جنبه های مختلف عدس ایرانی و عدس کانادایی بپردازیم و آن ها را با هم مقایسه کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اگر می خواهید قیمت روز عدس را بدانید به صفحه قیمت روز عدس مراجعه کنید.

عدس ایرانی در استان های مختلفی از جمله لرستان، آذربایجان غربی، ایلام و لرستان کشت و برداشت می شود. و به دو صورت دیمی و آبی قابل برداشت هستند. در حقیقت قطب تولید عدس در کشور، استان ها و شهرهای غربی و شمال غربی کشور هستند.

عدس خارجی همان طور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره کردیم از کشورهای کانادا، روسیه و قزاقستان به کشور عزیزمان ایران وارد می شود. که در میان عدس ها، عدس کانادایی از طرفداران بیشتری در ایران برخوردار است. آن هم به خاطر ظاهر یک دست و زیبا و قیمت مناسبی که دارد. علت مناسب بودن قیمت عدس کانادایی در ایران این است که کانادا یکی از قطب های تولید عدس در دنیا محسوب می شود و تولید عدس در این کشور به وفور انجام می گردد. به علت زیاد بودن این محصول، قیمت عدس کانادایی نیز بسیار مناسب است.

در پاسخ به این سوال که عدس ایرانی بخریم بهتر است یا کانادایی باید بگوییم که عدس ایرانی از لحاظ طعم و مزه بسیار خوشمزه و خوش بو است اما یک دست و لوکس نیست. عدس کانادا بسیار تمیز و درشت و با ظاهر مناسب است اما طعمی که دارد به خوبی عدس ایرانی نیست. از طرفی قیمت عدس کانادایی معمولا مناسب تر از قیمت عدس ایرانی می باشد. می توانید بر حسب کاربرد خود بین عدس ایرانی و عدس کانادایی انتخاب کنید.

برای آگاهی از قیمت عدس ایرانی و قیمت عدس کانادا به تلگرام فاتک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *