صادرات حبوبات ایرانی دستچین به کشور های همسایه

صادرات حبوبات ایرانی دستچین به کشور های همسایه

صادرات حبوبات ایرانی دستچین چگونه است؟همانطور که اطلاع دارید کشور های همسایه به خصوص کشور های عربی به دلیل داشتن آب و هوای فوق العاده گرم و خشک قابلیت کشت بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز کشور را ندارند . از این رو شرکت های بسیاری در این کشور ها به کار واردات انواع مختلف مواد غذایی از کشور های اطراف مشغول هستند که کشور ایران نیز یکی از آن هاست .

صادرات حبوبات ایرانی دستچین

انواع مختلف حبوبات تولید شده در ایران جهت خرید و فروش و صادرات مورد توجه تجار می باشد. حبوبات مختلفی در ایران تولید می شود که علاوه بر مصرف داخلی به دلیل کیفیت خوبی که دارند مورد توجه صادر کنندگان نیز قرار گرفته است. نخود و لوبیا و عدس و ماش از جمله حبوبات  صادراتی به کشور های همسایه هستند.  در بین محصولات مختلفی که صادر می ‌شوند گروه حبوبات به دلیل بالا بودن میزان پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی در آن ها در بین سبد غذایی خانوار ارزش غذایی بالایی دارند بنابراین واردات این محصولات برای کشور های همسایه اهمیت خاصی دارد.

با توجه به کیفیت بالا ی نخود و لوبیا صادراتی تولید کرمانشاه و خمین همواره محصولات تولید شده در این مناطق  مورد توجه تجار بوده است.  فراهم شدن شرایط صادرات حبوبات به کشور های همسایه از جمله عراق قطر و …  همزمان با بالا رفتن میزان تولید این گروه از مواد غذایی بوده است  از این رو  تمایل تجار برای صادر کردن این محصولات به این کشور ها رو به افزایش است.

شرکت فاتک در جهت تسهیل کار صادر کنندگان و تجار کشور های همسایه بهترین محصولات تولیدی داخل کشور را  تهیه و در اختیار خریداران قرار می دهد از این رو راحت ترین راه برای تهیه محصولات ما در تناژ های مختلف این است که مشتزیان عزیز به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کرده و در محل مورد نظر سفارشات خود را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *