خرید و فروش عدس درشت کانادایی

خرید فروش عدس درشت

خرید و فروش عدس درشت کانادایی در بازار سال جاری به چه صورت است ؟ انواع مختلف عدس موجود در بازار را می شناسید ؟ با برند های مختلف عدس کانادایی موجود آشنایی دارید ؟ عدس کانادایی جز با کیفیت ترین عدس وارداتی موجود در بازار است . کسانی که قصد خرید این محصول وارداتی با قیمت مناسب را دارند باید خرید خود را از وارد کننده های اصلی این محصول خریداری کنند . گروه بازرگانی فاتک در طی سال های گذشته به عنوان بزرگ ترین وارد کننده عدس کانادایی شناخته شده است .

خرید و فروش عدس درشت

عدس یکی از حبوبات پر مصرفی است که به دلیل خواص بسیاری که دارد همواره مورد توجه بوده است . این نوع از حبوبات دارای طبع گرم و خشک است . این محصول منبع غنی اسید آمینه ها ، پروتئین ، آهن و مواد معدنی مورد نیاز بدن است .

همانطور که گفته شد عدس کانادایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت و سایز درشت بسیار مورد متوجه خریداران و مصرف کنندگان است . عدس کانادایی بار نو بسیار سبز رنگ است ولی به مرور زمان رنگ آن تغییر می کند و هر چه رنگ آن تیره و قهوه ای شود نشانه کهنه بودن آن است .
در بازار حبوبات ایران علاوه بر عدس کانادایی ، عدس روس و عدس قزاق نیز موجود است اما به دلیل کیفیت بالای عدس کانادایی این نوع از عدس بیش از نمونه های دیگر مورد استقبال خریداران قرار می گیرد .

در بازار عدس در سه سایز مختلف به فروش می رسد :

عدس ریز
عدس متوسط
عدس درشت

عدس یکی از حبوباتی است که میزان تولید داخل کشور پاسگویی حجم مصرفی نیست . به همین دلیل هر ساله حجم بسیار زیادی عدس کانادایی توسط تاجران و بازرگانان به کشور وارد می شود .
همانطور که می دانید قیمت هر محصول با توجه به کیفیت آن متفاوت است . عدس کانادایی به دلیل کیفیت و رنگ سبزی که دارتد محبوبت بیشتری بین خریداران دارد از این رو قیمت این محصول در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار بالاتر است
خریداران عزیز که قصد خرید این محصول در تناژ های بالا را دارند می توانتد این محصول وارداتی را به طور مستقیم از شرکت های وارد کننده خریداری نمایند . مجموعه بازرگانی فاتک وارد کننده اصلی انواع عدس وارداتی به کشور است . خریدارانی که قصد خرید این محصول وارداتی را دارند می توانند با مطالعه سایت و یا مراجعه به کانال تلگرامی شرکت از موجودی و قیمت روزانه این محصول مطلع شوند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *