قیمت لوبیا سفید خمین در سال ۹۹

انواع لوبیا سفید در بازار ایران

قیمت لوبیا سفید خمین در سال ۹۹ چگونه است ؟ لوبیا سفید ایرانی همواره به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بین حبوبات صادراتی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است . لوبیا سفید از جمله حبوباتی است که هم در بازار داخلی ایران طرفداران زیادی دارد و هم در بین صادر کنندگان حبوبات جزء حبوبات صادراتی پر فروش در کشور های همسایه به شمار می آید

قیمت لوبیا سفید خمین

قسمت عمده لوبیا های مصرفی مورد نیاز کشور در شهر خمین تولید می شوند . از معروف ترین انواع لوبیا سفید در بازار ایران لوبیا مرمر ، لوبیا یاس ، لوبیا دانشکده و لوبیا صدف است . لوبیا سفید منبع غنی فیبر با کلسترول بسیار پایین است که می توان به عنوان یک وعده غذایی کامل از آن استفاده کرد .از خواص این نوع لوبیا می توان به درمان کم خونی ، کنترل فشار خون ، کنترل قند خون و نوسازی سلول های بدن اشاره کرد .

کشاورزان شهرستان خمین همواره کلیه محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند . از شهر خمین به عنوان قطب تولید لوبیا سفید یاد می شود . کشاورزان این منطقه تمامی متود های علمی را در کشت محصولات خود به کار می گیرند از این رو محصولات تولید شده این شهر بین خریداران بسیار شناخته شده است .

شرکت فاتک که فعال در حوزه فروش حبوبات است از نقاط مختلف کشور محصولات متفاوت با بهترین کیفیت را جمع آوری کرده و بدون واسطه به دست خریداران و صادر کنندگان عزیز می رساند . هدف این مجموعه عرضه محصولات مرغوب با قیمت مناسب است از این رو محصولات مورد نیاز را پس از برداشت بدون واسطه به دست مشتریان عزیز می رساند . خریداران گرامی می توانند بعد از اطلاع از قیمت محصولات ما از هر کجای کشور که هستند محصولات مورد نیازشان را تنها با یک تماس تلفنی ثبت کرده و در مدت ۲-۳ روز کاری تحویل بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *