خرید عمده حبوبات داخلی لوبیا لپه عدس نخود

خرید عمده حبوبات داخلی

خرید عمده حبوبات داخلی با توجه اینکه در کشور ما همه ساله مقادیر زیادی حبوبات تولید می شود و کشاورزان زیادی در بیشتر نقاط کشور به کشت حبوبات مشغول هستند و حبوبات ایرانی همه ساله با توجه به کیفیت بی نظیر خود به کشور های دیگر صادر می شود.

خرید عمده حبوبات داخلی

حبوبات داخلی با توجه به تازه بودن و داشتن طعم و لعاب مناسب،بر انواع حبوبات خارجی برتری چشم گیری دارد.و اگر مصرف کنندگان به خرید حبوبات داخلی بپردازند می توانند به چرخه تولید داخلی کمک کرده و تولید حبوبات داخلی را رونق بخشند.
خریداران داخلی اگر حبوبات داخلی را به صورت عمده بخرند هم می توانند آن را با قیمت مناسب و هم قادر خواهند بود ضمن کمک به استقلال اقتصادی و ایحاد و رونق اشتغال،شاهد تقویت توان تولیدکنندگان خواهند بود که این امر باعث می شود تورم کاهش یافته و نقدینگی کنترل شود.

حبوبات خارجی به دلیل اینکه بعد از واردات این محصولات خریداران اولیه،آن ها را به مدت طولانی در انبار ها نگه داری می کنند و اگر در زمان مناسبی برای این محصولات مشتری پیدا نشود و عرضه این محصولات با مشکل روبه‌رو شود،از طعم و لعاب این محصولات خارجی کاسته می شود و در نهایت خواص غذایی خود را از دست می دهد.

حبوبات داخلی اعم از انواع مختلف لپه آذرشهر،عدس،سایز های مختلف نخود کرمانشاه،انواع و ارقام مختلف لوبیا از جمله لوبیا چیتی،لوبیا سفید،لوبیا قرمز،لوبیا چشم بلبلی،لوبیا کپسولی و … و ماش و انواع دیگر را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید از شرکت فاتک تامین نمایید.

شرکت تولیدی بازرگانی فاتک،قصد دارد با تامین عمده حبوبات داخلی و عرضه آن به تمام نقاط ایران ،مانند یک پل قوی از تولید داخلی حمایت کند.

برای خرید حبوبات داخلی به صورت عمده با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *