بازار فروش عدس ریز قزاق در سال ۱۴۰۰

قیمت عدس ریز قزاق

بازار فروش عدس ریز قزاق در سال ۱۴۰۰ به چه صورت تغییر کرده است ؟ عدس یکی از انواع حبوباتی است که به علت خواص بسیاری که دارد همواره در بین خانواده های ایرانی مصرف بالایی دارد از آنجایی که میزان تولید عدس داخل کشور پاسخگویی میزان مصرف نیست هر ساله مقدار بسیار زیادی عدس از کشورهای کانادا روسیه قزاقستان وارد می شود.

بازار فروش عدس ریز قزاق

عدس های وارداتی عمدتا به دو صورت عدس ریز و عدس درشت در بازار موجود می باشد. عدس ریز یا همان عدس آشی نیز به فور در بازار یافت می شود. انواع مختلف عدس ریز کاناذایی، ریز روسی و ریز قزاق در کنار نمونه های تولید داخل در بازار یافت می شود.

عدس ریز با تنوع بسباری که دارد هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت متفاوتی را دارند. با کیفیت ترین نوع عدس ریز، عدس ریز کانادایی است. در کنار نمونه کانادایی عدس ریز قزاق هم به وفور در کشور یافت می شود. این محصول که هر ساله در حجم بالایی از قزاقستان خریداری می شود جز لحاظ سطح کیفی تا حدودی کیفیتی پایین تر از عدس ریز کانادایی دارد.

بزرگترین وجه تمایز عدس ریز کانادابی و عدس ریز قزاق داشتن عدس های لپه شده بیشتر و دانه های قهوه ای رنگ و چروک خرده در عدس قزاق می باشد. عدس ریز قزاق در کیسه های ۴۵ کیلوگرمی سبز رنگ در بازار موجود است.

عدس ریز قزاق به علت کیفبت نسبتا پایینی که دارد برای بسته بندی مورد استفاده قرار نمی گیرد ولی برای فروش به صورت فله به وفور در بازار عرضه می شود و علت آن هم کیفیت نسبتا پایین این محصول نسبتا به نمونه کانادایی آن است. البته این محصول به علت قیمت پایینی که دارند مشتریان خاص خود را دارد.

هر چه دانه های عدس قزاق ریز تر باشد کیفیت آن بهتر است . جهت دریافت نمونه ی این محصول و ثبت سفارشات خود می توانید بازرگانی فاتک که سالهاست جز بزرگترین شرکت های فروش حبوبات در کشور است در ارتباط باشید و بهترین نمونه از این محصول را از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *