قیمت لپه ریز روس در اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت لپه ریز در فروردین

قیمت لپه ریز روس در اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر است ؟ بازار فروش اتواع حبوبات در سال ۱۴۰۰ چه تغییری کزده است ؟ لپه جز پر فروش ترین و در نمونه های با کیفیت خوب در درجه یک جز گران قیمت ترین نوع حبوبات مصرفی در کشور است. در این مقاله می خواهیم مروری بر شناخت و قیمت لپه ریز روس داشته باشیم.

قیمت لپه ریز روس

نیاز به توضیح نیست تمامی افرادی که شناختی نسبت به بازار حبوبات داشته باشند می دانند منظور از لپه روس، لپه وارداتی نیست بلکه نخود آن از کشور روسیه وارد شده و در شهرستان آذرشهر تبدیل به لپه می شود . لپه روس بر اساس سایزی که دارد در سه دسته ریز، متوسط و درشت در بازار عرضه می شود .

به طور کلی سایز لپه روس از انواع مختلف دیگر درشت تر است به طوری که سایز لپه ریز روس در حد لپه متوسط است . لپه روس در بازار نسبت به انواع مختلف دیگز قیمت متاسب تری دارد و علت اصلی آن نیز کیفیت این محصول است .

لپه روس در مقایسه با لپه ریز ایرانی، لپه ریز اتیوپی و … کیفیت پایین تری دارد و در زمان پخت آن زود تر له شده و وا می رود ولی در کل سایز ریز لپه روس نسبت به سایز متوسط و درشت آن قیمت بالاتری دارد . سایز لپه ریز روس ۵ الی ۶ میل است .

در طی سال جاری به دلیل افزایش قیمت بیشمار حبوبات به خصوص لپه که تا کیلویی ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود در حالی که قیمت لپه روس بسیار پایین تر بود فروش بسیاری در بازار داشت و استقبال زیادی از این محصول شده است و علت آن هم توان محدود خرید اقشار محروم جامعه است از این رو لپه ریز روس در یازار فروش بسیار خوبی دازد.

جهت دریافت قیمت و نمونه لپه ریز روس می توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید و پس از اطمینان حاصل کردن از قیمت و سطح کیفیت این محصول می توانید سفارشات خود را در تناژهای عمده از بازرگانی ما خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *