بازار فروش لوبیا چیتی خمین اردیبهشت ۱۴۰۰

لوبیا چیتی

بازار فروش لوبیا چیتی خمین اردیبهشت ۱۴۰۰ به چه صورت است ؟ شهرستان خمین به عنوان قطب تولید لوبیا چیتی در کشور شناخته شده است این شهرستان که در استان مرکزی واقع شده است سالانه حجم بسیار زیادی از لوبیای چیتی را تولید و و پس از بوجاری و دستچین کردن در کارگاه های مخصوص بوجاری کردن در تمامی سطح کشور عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

بازار فروش لوبیا چیتی خمین

در بازار حبوبات کشور لوبیا چیتی در انواع مختلفی موجود است لوبیا چیتی علاوه بر نمونه داخلی آن در نمونه های خارجی نیز عرضه می شود به عنوان مثال؛ لوبیا چیتی قرقیز، لوبیا چیتی آفریقایی، لوبیا چیتی آرژانتینی و لوبیا چیتی ازبک.

انواع مختلف لوبیا چیتی وارداتی به صورت کاملاً یک دست و پولیش خورده در بازار موجود است که به لحاظ کیفی هر کدام از آنها قیمت کاملا متفاوتی را دارند.

لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی ایرانی همانند لوبیا چیتی وارداتی در انواع مختلفی از لحاظ سطح کیفی در بازار موجود می باشد که هرکدام نسبت به کیفیتی که دارند و بسته به میزان تمیز بودن آن دارای قیمت های کاملا متفاوتی هستند.

لوبیا چیتی ایرانی به چند صورت در بازار موجود است به عنوان مثال؛ لوبیا چیتی بوجاری، لوبیا چیتی دستچین، لوبیا چیتی کاملا لوکس و پولیش خورده.

همانطور که می دانید هرچقدر سایز دانه‌های لوبیا چیتی بزرگتر و یکدست در باشد مورد پسندتر بوده و به همین دلیل، هم بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و هم قیمت بالاتری دارد و و اکثر شرکت های بسته بندی و کنسرو سازی به دنبال تهیه با کیفیت ترین نوع لوبیا چیتی موجود در بازار هستند.

شهرستان خمینی در طی چندین سال گذشته همواره بهترین نوع و با کیفیت ترین لوبیا چیتی را تولید و توزیع می کند. خریداران عزیز شرکت های بسته بندی نمایندگی های عرضه حبوبات به صورت عمده و حتی خرده‌فروشان عزیزی که که قصد خرید لوبیا چیتی خمین را دارند برای دستیابی به این محصول با مناسب ترین قیمت بهتر است این محصول را از شرکت ها و بازرگانی های اصلی توزیع لوبیا چیتی خمین تهیه کنند.

قیمت لوبیا چیتی خمین

همانطور که می دانید در سال ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰ با نوسانات شدید ارزی روبه رو بودیم از این رو قیمت لوبیا چیتی نیز نوسان بسیاری داشت. در دو ماهه اول سال ۱۴۰۰ به علت کاهش نوسانات ارزی قیمت انواع مختلف حبوبات نسبتاً کاهش یافته است که لوبیا چیتی خمین نیز از  با کاهش قیمت جزئی روبرو بود.

مجموعه بازرگانی تجاری فاتک جزو شرکت های بزرگ در زمینه فروش انواع مختلف حبوبات می باشد که سالانه حجم بسیار بالایی لوبیای چیتی خمین را مستقیماً از کشاورز تهیه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد برای داشتن خریدی بدون واسطه و با قیمت مناسب و بهترین کیفیت با بازرگانی ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *