بازار خرید فروش عدس سبز خارجی

بازار خرید فروش عدس سبز خارجی

حبوبات وارداتی از جمله بهترین عدس سبز خارجی را باید از شرکت هایی خریداری نمود که کار اصلی واردات مستقیم این محصولات را بر عهده دارند.

بازار خرید فروش عدس سبز خارجی

با آنکه در سال های اخیر حمایت از تولید داخلی بسیار مورد توجه بوده و همواره شاهد تولیدات چشم گیری از حبوبات در مناطق مختلفی از کشور بودیم.لذا دولت با طی مصوبه هایی از تولیدکنندگان داخلی حمایت نموده و حتی بسیاری از تجار داخلی به سبب حمایت از تولیدکنندگان داخلی،حجم بالایی از حبوبات ایرانی را به کشورهای مختلف صادرات می کنند.اما برخی از محصولات که تولید آنها در داخل کشور با هزینه های بالایی رو به رو می باشد و در نتیجه قیمت خرید آن بسیار بالا می باشد.به همین دلیل باید به واردات این محصولات از کشورهای مختلف پرداخته شود.
عدس از جمله حبوباتی می باشد که در برخی از مناطق کشور ما تولید بسیار خوبی داشته و دارد.اما بازار ایران به سبب تنوع در محصولات و همچنین کاهش قیمت ها،به خرید این محصول از کشورهایی همچون روسیه و کانادا اقدام می نماید.

خرید فروش عدس خارجی

واردات عدس خارجی معمولا از کشورهایی انجام می گیرد که در زمینه تولید این محصول تخصص داشته و در سطح بازار جهانی شناخته شده می باشد.لذا شرکت ما نیز در این بین کشورهای کانادا و روسیه را انتخاب نموده و در طول سال حجم بالایی از عدس کانادایی و عدس روسی را به ایران واردات و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

واردات عمده عدس در بازرگاني فاتک انجام مي شود و اين عدس ها با قيمت مناسب در اختيار مشتريان گرامي قرار خواهند گرفت. براي آگاهي از قيمت عدس و ساير حبوبات مي توانيد به تلگرام بازرگاني فاتک مراجعه کنيد. همچنين جهت خريد عدس و ساير انواع حبوبات مي توانيد از طريق شماره هاي موجود در سايت با کارشناسان ما در اين بازرگاني تماس بگيريد و از مشاوره رايگان نيز بهره  مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *