پخش عمده نخود فلافلی کرمانشاه

پخش عمده نخود فلافلی کرمانشاه

پخش عمده نخود فلافلی کرمانشاه در بازرگانی فاتک به صورت فله ای اجام می شود. این شرکت اعلام می دارد با در اختیار داشتن حجم بالایی از نخود فلافلی کرمانشاه، همواره می تواند به صورت دست اول و بدون واسطه این محصول را به تمامی نقاط کشور ارسال کند.

پخش عمده نخود فلافلی کرمانشاه

مجموعه فاتَک همواره چندین سال است که به صورت عمده نخود فلافلی کرمانشاه را از کشاورز خریداری و پس از طی مراحل بوجاری و دستچین کردن محصول در کیسه های ۳۰ کیلویی بسته بندی کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند .

مجموعه ما نخود فلافلی را در کیسه های ۳٠ کیلویی و کاملا تمیز شده بسته بندی و به سراسر ایران ارسال می کند. این مجموعه با افتخار اعلام می دارد که امروزه توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین منابع عرضه و پخش حبوبات به خصوص نخود، همواره نیاز بسیاری از تولیدکنندگان نخود فلافلی در سطح کشور تامین نموده است.

مرکز پخش نخود فلافلی

شرکت های بازرگانی به عنوان مراکز پخش و فروش حبوبات عمده محصولات خود را با قیمت پایین تر از میادین و بازار حبوبات عرضه می کنند بنابراین خریدارانی که قصد خرید نخود فلافلی در تناژ عمده را دارند میبایستی با شرکت های اصلی پخش حبوبات در ارتباط باشند و با حذف واسطه ها محصول خود را با قیمت پایین تری تهیه کنند.

فروش نخود فلافلی شرکت فاتک

شرکت فاتک نخود فلافلی را در حجم های مختلف به صورت فله ای عرضه می کند این مجموعه نخود فالافلی را از انبار کرمانشاه و انبار تهران برای خریداران عزیز ارسال می کند. برای خرید و دریافت نمونه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

“جهت تهیه و خرید این محصول با ما در ارتباط باشید”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *