واردات نخود خارجی در بازرگانی فاتک

واردات نخود خارجی در بازرگانی فاتک

واردات نخود خارجی در بازرگانی فاتک بنا به ضرورت های تامین نیاز بازار ایران و همچنین این مجموعه به عنوان بزرگترین تامین کننده ارقام مختلف حبوبات همواره به تنهایی و فعالانه انواع نخود خارجی را به ایران واردات می کند.

واردات نخود خارجی در بازرگانی فاتک

یکی از دلایل اصلی واردات نخود این می تواند باشد که نخود برخی کشورهای خارجی بسیار مرغوب و با کیفیت تر می باشند.می توان گفت که امروزه تقریبا اکثر کشورهای جهان حبوبات را به صورت عمده در داخل کشور خود تولید می کنند و حتی برخی از این کشورها مرغوب ترین نوع آن را تولید می کنند.یکی از محاسن این مجموعه این است که همکاری میان کادر این مجموعه با تولید کنندگان و فروشندگان خارجی،می توانند به راحتی مرغوب ترین نوع آن را به بازار ایران واردات کند و به طور مستقیم به سراسر ایران عرضه کند.

خرید نخود وارداتی

این مجموعه سالانه با واردات مقادیر زیادی از نخودهای مرغوب انواع کشورهای تولیدکننده، رسالت خود را در تامین و توزیع نخود در سراسر ایران این آمادگی را دارد تا علی رغم تمامی تحریم ها و مشکلات بتواند با واردات انواع حبوبات پاسخگوی نیازهای تمامی مشتریان خود باشد.
این مجموعه سامانه های ارتباطی را در سایت www.fataktrade.com قرار داده است تا مشتریان به راحتی بتوانند با این مجموعه در ارتباط باشند و محصولات مورد نظر خودشان را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *