واردات عدس ریز قزاق در سال ۹۹

واردات عدس ریز قزاق در سال ۹۹

واردات عدس ریز قزاق در سال ۹۹ چقدر هست؟ همانطور که اطلاع دارید سالانه حجم بالایی از عدس در بازارهای داخلی کشور به فروش می رسد که شامل عدس تولید داخل و عدس وارداتی است که هر کدام با توجه به سطح کیفیتی که دارند قیمت های مختلفی دارند.

واردات عدس ریز قزاق

بر اساس آمار گمرک در نیمه اول سال جاری ۳۷ میلیون دلار  عدس از کشور های چین، امارات، ترکیه، روسیه، قزاقستان و کانادا وارد ایران می شود. باید  بدانید که کشور ایران در حال حاضر نهمین تولید کننده بزرگ عدس در جهان محسوب می‌شود.

عدس قزاق یکی از انواع مختلف عدس وارداتی به داخل کشور است . عدس قزاق که بیشتر در جنوب این کشور کشت می شود در دو سایز ریز و درشت در بازار ایران به فروش می رسد سطح کیفی این عدس در مقایسه با عدس کانادایی پایین تر است از آن جایی که قیمت انواع مختلف محصولات با توجه به سطح کیفی آن هاست از این رو قیمت عدس قزاق در مقایسه با عدس کانادایی پایین‌تر است از ویژگی های شاخص عدس ریز قزاق  می توان به ریز دانه بودن و رنگ سبز آن اشاره کرد.

“با ما همراه باشید”

این نوع عدس بیشتر به صورت فله‌ای در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و در صنایع بسته بندی استفاده چندانی ندارد. عدس ریز قزاق معمولاً در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی سفید رنگ و بعضاً در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی در بازار موجود می باشد.  قیمت مناسب عدس قزاق به عنوان مهم ترین پارامتر خرید این نوع عدس نسبت به انواع مختلف عدس ریز موجود در بازار سبب شده است روزانه حجم بالایی از این محصول وارداتی در بازارهای داخلی کشور به فروش برسد .

شرکت فاتک عرضه کننده اتواع حبوبات داخلی و وارداتی عدس قزاق را به صورت فله ای در تناژ های بسته به نیاز مشتریان در اختیارشان قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *