مشخصات و قیمت انواع مختلف عدس کانادایی

مشخصات و قیمت انواع مختلف عدس کانادایی

مشخصات و قیمت انواع مختلف عدس کانادایی را می دانید ؟ آیا می دانید میزان مصرف حبوبات در بین خانواده های ایرانی چقدر است ؟ آیا می دانید عدس پر مصرف ترین حبوبات در بین ایرانیان است ؟ آیا می دانید بیشترین میزان عدس مصرفی در ایران از نوع وارداتی آن است ؟ بازرگانی فاتک برند های مختلف عدس وارداتی را عرضه می کند . خریداران عزیز می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری محصولات مورد نظرشان را سفارش دهند .

مشخصات و قیمت انواع مختلف عدس 

در کل حبوبات به دلیل خواص و فوایدی که دارند در بین خانواده های ایرانی مصرف بالایی دارند . در بین حبوبات میزان مصرف عدس بیش از سایر انواع مختلف حبوبات است به طوری که عدس پر مصرف ترین نوع از حبوبات است . همان طور که می دانید برای تامین نیاز مصرف داخلی کشور در مواقعی که تولید داخل پاسخگوی حجم مصرفی نیست از سایر کشورها واردات انجام می شود .

عدس یکی از حبوباتی است که سالانه در حجم بالایی واردات انجام می شود . یکی از کشور های که بیشترین تولیدات عدس را انجام می دهد کشور کانادا است . کشور کانادا به دلیل تولید عدس با کیفیت و قیمت مناسب همواره یکی از کشوز هایی است که بسیار مورد توجه بوده است . بیشترین واردات عدس به داخل ایران مربوط به عدس کاندادایی است .

غیر از عدس کانادایی نمونه روسی و قزاق و …. نیز در بازار موجود می باشد . به دلیل کیفیت بالای عدس کانادایی بیش از سایرین مورد توجه بوده است . عدس کانادایی خود در مارک های مختلفی به بازار عرضه می شود همچون عدس کانادایی ساسکن ، ویکتوریا ، سیمسون و … .

غالبا عدس کانادایی در کیسه های ۴۵ کیلو گرمی در بازار به فروش می رسند . برتری عدس وارداتی کانادایی در مقایسه با سایرین رنگ سبز و تو پر رودن دانه های آن است . در بین مارک های مختلف عدس کانادایی نیز مارک ساسکن از انواع دیگر پر فروش تر است .

شرکت بازرگانی فاتک انواع عدس وارداتی از کشور های مختلف را در کیفیت های متفاوت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . برای دریافت لیست قیمت محصولات موجود در گروه بازرگانی ما می توانید با مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *