محل پخش لوبیا وارداتی

محل پخش لوبیا وارداتی

بازرگانی فاتک بزرگترین محل پخش لوبیا وارداتی در کشور می باشد. این مجموعه با واردات مستقیم  لوبیا ازبک ، لوبیا قرقیز و لوبیا چین و غیره، همواره این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و پایین تر از قیمت بازار در داخل کشور پخش می کند.

محل پخش لوبیا وارداتی

امروزه به دلیل افزایش قیمت گوشت و مواد پروتئینی همواره مصرف حبوبات بالا رفته است، به همین دلیل مردم کم کم به مصرف حبوبات گرایش پیدا می کنند که امروزه شاهد حضور انواع حبوبات در سبد غذایی هر خانواده ای هستیم.
در سطح ایران مراکزی هستند که حبوبات را به صورت مستقیم و با حجم بالایی از کشورهای مختلف به ایران واردات می کنند و سپس این محصولات را به صورت خرد و عمده در سراسر ایران پخش می کنند.

خرید ارزان لوبیا وارداتی

لوبیا یکی از حبوباتی است که تقریبا با توجه به واردات آن از کشورهای مختلف و اصلی تولیدکننده،همواره از قیمت مناسب تری برخوردار است.

خرید عمده لوبیا وارداتی

لوبیا وارداتی در این مجموعه به صورت عمده و به طور مستقیم به فروش می رسد. لذا جهت خرید این محصول می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

انواع لوبیا وارداتی

لوبیا های وارداتی موجود در بازار ایران شامل: لوبیا سفید ، لوبیا قرمز ، لوبیا چیتی ، لوبیا سیاه و غیره می باشد که به صورت خرد یا عمده خرید و فروش می شوند.

همان طور که گفتیم بازرگانی فاتک بزرگترین محل پخش لوبیا وارداتی در کشور می باشد. شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت به خرید انواع لوبیا اعم از لوبیا سفید، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، لوبیا سیاه و سایر حبوبات اقدام کنید و بدون حضور در محل شرکت و فقط با یک تلفن سفارش های مد نظر خود را ثبت کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای کشور تحویل بگیرید. برای آگاهی از قیمت روز انواع حبوبات از جمله انواع لوبیا می توانید به تلگرام بازرگانی فاتک مراجعه کنید.

  • 🔸 ۰۲۱-۴۷۶۲-۹۵۸۸   ☎
  • 🔸 ۰۹۱۹-۷۲۳-۴۲۲۹   📲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *