قیمت لوبیا سفید صادراتی در سال ۱۴۰۰

اگر خواهان قیمت لوبیا سفید صادراتی(فاصولیا) در سال ۱۴۰۰ هستید با دفترفروش شرکت بازرگانی فاتک تماس حاصل فرمایید . تاجران و بازرگانان همواره پای ثابت خرید لوبیا سفید صادراتی هستند ، چرا که این محصول سالانه در حجم بسیار بالایی به کشورهای همسایه به خصوص عراق که خواهان بیشترین مقدار از این محصول است صادر می شود و می توان از لوبیا سفید صادراتی به عنوان یکی از محصولات صادراتی و ارز اور به داخل کشور اشاره کرد.
نکته ی مهمی که می خواهیم در اینجا به آن بپردازیم این است که چرا فروش و صادرات این محصول در حوزه فروش خوراک و حبوبات پر اهمیت است .

قیمت لوبیا سفید صادراتی

دلایل گوناگونی وجود دارد که حاکی از پرطرفداری لوبیا سفید خمین نسبت به لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا چشم بلبلی و… در خصوص صادرات حبوبات تولید شده در داخل کشور است و سالانه در حجم بسیار بالایی از این محصول صادر می شود.

البته شایان ذکر است در سال گذشته به علت بسیاری از مسائل که مهم ترین آنها شیوع بیماری کرونا و بسته بودن مرز های کشور و کاهش مبادلات بین کشورها باعث پایین آمدن میزان صادرات لوبیا سفید به کشور های مصرف کننده ی این محصول شد که اکثریت این کشورها همسایگان نزدیک به ایران هستند.

خریدار در ابتدا ۱٫ کیفیت و ۲٫ قیمت محصول برای او از ملاک های اصلی می باشد .چرا که این دو عامل نقشی اساس در هزینه ها دارند . در مقایسه کیفیت لوبیا سفید ایرانی و خارجی می توان گفت که لوبیا سفید داخلی نسبت به نمونه مشابه خارجی آن کیفیت و طعم و عطر بهتری دارد و همین امر باعث شده است که مورد استقبال و توجه بازرگانان برای صادر کردن به خارج از کشور قرار گیرد.

لوبیا سفید داخلی کشور ما بسیار کیفیت مرغوب تری نسبت به نمونه خارجی دارند.
قطعا اگر ملاک اصلی شما در خرید کیفیت یک محصول است ما محصول لوبیا سفید تولید داخل را به شما پیشنهاد می دهیم.

پس پیشنهاد ما برای آن دسته از خریدارانی که در صدد صرفه جویی و یا پرداخت هزینه کمتری هستند خرید لوبیا سفید ایرانی از بازرگانی بزرگ و مفتبر فاتک بهترین گزینه است زیرا مجموعه ما این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار تاجران و عمده فروشان عزیز برای عرضه در بازار داخلی و یا صادر کردن به خارج از کشور قرار می دهد.

خرید لوبیا سفید باکیفیت

بازرگانی فاتک در زمینه صادرات و خرید و فروش حبوبات نظیر : ۱٫انواع عدس داخلی و وارداتی ۲٫انواع لوبیاها ۳٫ لپه ایرانی و خارجی ۴٫انواع نخود ۵٫ و غلات خوراکی فعالیت دارد.ما این محصولات را به صورت فله ای به دست شما خواهیم رساند .

برای اطلاع از قیمت حبوبات و غلات خوراکی وارداتی و داخلی سال ۱۴۰۰ و کیفیت و نوع هرکدام از محصولات درخواستی با بخش فروش شرکت از طریق شماره تماس های موجود در سایت در ارتباط باشید .عضو کانال رسمی ما در تلگرام شوید .
با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *