قیمت لوبیا سفید صادراتی خمین در بازار

قیمت لوبیا سفید صادراتی خمین در بازار

قیمت لوبیا سفید صادراتی خمین در بازار سال ۹۹ به چه صورت بوده است ؟ سالانه به چه میزان صادرات این محصول انجام می شود ؟ لوبیا سفید یکی از حبوباتی است که هر ساله در حجم بسیار بالایی به کشورهای همسایه به خصوص عراق صادر می شود . شرکت بازرگانی فاتک لوبیا سفید صادراتی را مستقیم از خمین تهیه کرده و در اختیار صادر کنندگان قرار می دهد .

قیمت لوبیا سفید صادراتی خمین

همان طور که می دانید یک محصول زمانی قابل صادر کردن است که میزان تولید داخلی کشور بیش از میزان مصرف کشور است . لوبیا سفید از جمله حبوباتی است که در بین ایرانیان مصرف بسیار کمی دارد در عین حال میزان تولید داخلی این محصول بسیار بالاتر از میزان مصرف است .

از آن جایی که کشور عراق یکی از کشور هایی است که بارار فروش بسیار خوبی برای فروش این محصول است و به دلیل همسایگی و مرز مشترک با کشورمان همواره بازار خوبی برای فروش این محصول بوده است .

لوبیا سفید ایرانی تولید خمین و ازنا با کیفیت خوبی که دارند همیشه مورد توجه صادر کنندگان بوده اند . در عین حال به دلیل کیفیت خوب لوبیا های تولیدی این شهرستان ها در بازار حبوبات عراق به خصوص بازار شهر های اربیل ، سلیمانیه و بغداد بسیار پر طرفدار است .

به دلیل همسایگی کشور ما با عراق این محصول از طریق شهر های مرزی به این کشور ارسال می شود . شهر مریوان ، قصر شیرین ، بستان ، پیرانشهر و شلمچه مناطق مرزی هستند که صادرات لوبیا سفید را انجام می دهند به همین دلیل همواره در این شهرستان ها لوبیا سفید با بهترین کیفیت یافت می شود .

لوبیا سفید صادراتی که به آن فاصولیا نیز گفته می شود در کیسه های ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ با درج تاریخ میلادی صادر می شود .

شرکت بازرگانی فاتک  بزرگ ترین شرکت تامین و عرضه کننده این محصول صادراتی است که بهترین نمونه های لوبیا سفید را از شهرستان خمین تامین و با بهترین قیمت در اختیار خربداران قرار می دهد .

در سال جاری به دلیل نوسانات ارزی و شرایط بحران جهانی کرونا همواره بازار حبوبات با نوسانات قیمتی اساسی همراه بود . شرکت بازرگانی ما همواره سعی بر این داشت که برای کسب رضایت مشتریان عزیز بهترین محصول را در کم ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان و صادر کنندگان قرار دهد .

مشتریان عزیز می توانند در تمامی روز های کاری هفته برای دریافت قیمت ها و یا مشاوره با همکاران قسمت فروش شرکت در مورد تهیه انواع مختلف حبوبات و قیمت آن ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *