قیمت فروش لپه اتیوپی در بازار سال ۹۹

قیمت فروش لپه اتیوپی

قیمت فروش لپه اتیوپی در بارار سال ۹۹ را می دانید ؟ قیمت لپه اتیوپی در بازار نرخ ثابت و مشخصی ندارد . خریداران عزیزی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند قیمت این نوع از لپه را از مراکز فروش آن جویا شوند . قیمت لپه به صورت فله ای به مراتب بسیار ارزان تر از نمونه بسته بندی آن است . اگر قصد خرید این محصول با قیمت مناسبی را دارید می توانید به صورت فله ای لپه اتیوپی را خریداری نمایید .

قیمت فروش لپه اتیوپی

بسیاری از افرادی که شناخت خوبی درباره انواع مختلف لپه ندارند هنگامی که نام لپه اتیوپی را می شنوند گمان می کنند این محصول به طور مستقیم از کشور اتیوپی به ایران صادر شده است .

نخود لپه اتیوپی از این کشور وارد می شود . و برای تولید لپه به کارخانه های لپه سازی آذرشهر در استان آذربایجان شرقی ارسال می شوند . در کارخانه های این شهر انواع مختلف نخود تولید کشور ها و مناطق مختلف تبدیل به لپه می شود .نخود ها پس از تبدیل شدن به لپه با نام منطقه تولید کننده نخود به فروش می رسد .

لپه اتیوپی تولید آذر شهر پس از لپه ایرانی بالاترین کیفیت را بین انواع دیگر لپه دارد . نخود لپه اتیوپی ریز دانه است از این رو لپه تولید شده از آن نیز ریز است .
همان طور که اطلاع دارید در بازار حبوبات هر چه سایز محصولات درشت دانه تر باشند کیفیت بهتری دارند . در مورد لپه کاملا عکس این مسئله است . به طوری که هر چه لپه ریز دانه تر باشد با کیفیت تر ، خوش پخت تر و خوش طعم تر است .
با توجه به دلایل گفته شده باید گفت که لپه ریز دانه کیفیت بهتری داشته در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به نمونه سایز متوسط و درشت آن دارند .

برای خرید لپه اتیوپی تولید آذر شهر می توانید به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید . مجموعه بازرگانی فاتک انواع مختلف لپه تولید آذرشهر در سایز های ریز ، متوسط و درشت  را به صورت فله ای عرضه می کند . لپه ریز اتیوپی نیز جز انواع مختلف لپه آذر شهر است که در این مجموعه به فروش می رسد .

برای دریافت قیمت روز این محصول با کارشناسان قیمت فروش مجموعه در ارتباط باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *