قیمت فروش و خرید عدس ایرانی عمده

قیمت فروش خرید عدس ایرانی عمده

قیمت فروش و خرید عدس ایرانی عمده به چه صورت می باشد ؟ آیا می دانید مرغوب ترین عدس ایرانی مربوط به کدام‌ منطقه از ایران و در کدام مرکز پخش و به فروش می رسد؟

قیمت فروش خرید عدس ایرانی عمده

حبوبات با توجه به خواص و پروتئین هایی که دارد، مورد استفاده بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است. این محصول از کلمه حبوبه گرفته شده که در واقع محصولاتی مانند عدس، نخود، لوبیا و دانه های خوراکی دیگر نیز شامل می شود.

فروش عمده عدس

یک نمونه از حبوبات که مورد استفاده همگان قرار می گیرد، عدس است .عدس دارای خواص بسیار زیادی میباشد که از شایعترین و مفید ترین خواصی که دارد، وجود آهن در خود است. این دانه خوراکی را مردم بصورت تمام فصل مورد استفاده قرار می دهند.

برای خرید عدس از واردکننده های اصلی این محصول، کافیست سری به موتور جستجوی گوگل بزنید و از طریق آن، بهترین مراکز فروش حبوبات معتبر و جامع را بیابید.

خواص عدس؛

عدس را می‌توان با پوست و یا بدون پوست مصرف کرد. البته تا پیش از اختراع ماشین‌آلات تولید آرد، عدس‌ها فقط با پوست مصرف می‌شدند. پوست عدس حاوی مقادیر زیادی فیبر رژیمی است که پس از گذراندن فرایند جداسازی پوست به‌وسیله‌ی دستگاه‌ها، این بخش مغذی کاملا از بین می‌رود.

از انواع عدس‌های محبوب و رایج می‌توان به عدس سیاه، قرمز، قهوه‌ای، ماش، لپه، دال عدس، عدس ماکاچیادو، عدس سبز فرانسوی و همین‌طور لوبیای چشم‌بلبلی، لوبیای قرمز و سویا که از تیره‌ی نخود هستند، اشاره کرد. هر کشور و منطقه، نوع خاصی از عدس‌های بومی خود را دارد که کم‌وبیش خواصی شبیه هم دارند.

عدس سرشار از پروتئین است و منبع پروتئینی ارزان‌قیمتی محسوب می‌شود. همچنین حاوی اسیدهای آمینه‌ای مانند ایزولئوسین و لیزین است. عدس‌ ریزمغذی‌هایی مانند انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز دارد.

ارزش تغذیه‌ای عدس

عدس سرشار از گیاه مغذی و فنول‌هاست. هر دوی این مواد شیمیایی ارگانیک برای سلامت بدن بسیار مفید هستند. اما هنوز سازوکار آنها چندان مشخص نشده است. غالب اوقات منابع پروتئینی عدس و گوشت با یکدیگر مقایسه می‌شوند و البته بیشتر مردم معتقدند گوشت بهترین منبع پروتئین است. این باور درست است.

خرید عدس

برای تهیه این از طریق سامانه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. در تلگرام بازرگانی فاتک همه قیمت های به روز موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *