قیمت عدس کانادایی تهران

قیمت عدس کانادایی تهران

قیمت عدس کانادایی تهران چقدر است؟ چگونه می توان عدس کانادایی خارجی با کیفیت را در تهران با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خریداری نمود؟

” قیمت عدس کانادایی در تهران متاثر از موارد مختلفی است و بستگی به این دارد که خریدار کدام یک از نمونه های وارداتی این کشور را انتخاب خواهد کرد؟”

عدس ساسکن

عدس سیمسون

عدس ویکتوریا

عدس ایلتا

عدس الحیا  و …

تمام این محصولات دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

هر کدام از گزینه ها که مد نظرتان باشد، می توانید شرایط کامل و قیمت دقیق را از کارشناسان فروش ما تهیه فرمایید.

خواص عدس

عدس از سری حبوبات با طبع سرد و خشک است که سرشار از آلبومین ، هیدارت کربن چربی ، مواد معدنی و آب و سلولز است. از سری مواد معدنی عدس میتوان به پتاسیم ، فسفر ، منیزیم ، کلسیم و آهن اشاره کرد. ویتامین های موجود در عدس C ، PP ، B2 ، B1 و A می باشند. عدس برای دفع سموم بسیار مناسب است زیرا پتاسیم موجود در آن باهث فعالیت زیاد کلیه می شود. 

قیمت عدس تهران

تمامی عمده فروشان و هم چنین خرده فروشان در سراسر ایران که هستید، می توانید طی تماس با واحد فروش حبوبات فاتک علاوه بر قیمت با نحوه سفارش و خرید محصول مورد نظرتان در تناژ درخواستی آشنا شده و محموله خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

مشتریان عزیز و گرامی می توانند از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند و از مشاوره رایگان کارشناسان نیز بهره مند شوند. همچنین قیمت کلیه حبوبات در تلگرام بازرگانی فاتک موجود می باشد. برای آگاهی از قیمت روز انواع حبوبات می توانید به تلگرام ما سر بزنید. همچنین پس از سفارش محصول مد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *