قیمت عدس سبز روسی ۲۵ کیلوگرمی در سال ۹۹

قیمت عدس سبز روسی ۲۵ کیلوگرمی در سال ۹۹

مجموعه ما عدس سبز روسی ۲۵ کیلوگرمی را با قیمت های روز به فروش می رساند.انواع عدس ریز و درشت روسی را می توانید با پایین ترین قیمت از مجموعه ما تهیه نمایید.قیمت عدس سبز روسی ۲۵ کیلوگرمی چقدر هست؟

قیمت عدس سبز روسی

قیمت عدس روسیه مناسب تر از عدس کانادایی است.همین موضوع حجم وادرات عدس از روسیه را بالا برده است. خرید و فروش عدس روسیه در بازار ایران و در فروشگاه های اینترنتی صورت می پذیرد. تفاوت اصلی عدس روسیه با عدس کانادایی تنها در ظاهر آن ها است.

🔹عدس روسیه که به اختصار به آن عدس سبز روسی نیز می گویند، یکی از انواع عدس وارداتی در کشور است.قیمت عدس سبز روسی ۲۵ کیلوگرمی

عدس روسی معمولا دانه درشت است و در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی به فروش می رسد. عدس روسیه برند خاصی ندارد و در کیسه های سفید رنگ به فروش می رسد. از طرفی این عدس با کیفیت های مختلفی وارد می شود. همین موضوع باعث می شود این عدس با قیمت های مختلف در بازار موجود باشد.

🔹این شرکت عدس سبز روسی را با نرخ روز به سراسر ایران عرضه می نماید.

🔹انواع عدس ریز و درشت روسی با کیفیت های مختلف موجود می باشد.

عدس از جمله مهمترین محصولات در بین حبوبات می باشد.قیمت این محصول روسی با توجه به نوسانات ارز نیز تغییر زیادی را در این چند ماهه اخیر به خود دیده است.عدس یک غذای کامل است و انرژی لازم را برای کارهای بدنی برای انسان تامین می کند.عدس گیاه کوچکی است که در خاک هایی که تقریبا هیچ گیاهی پرورش نمی یابد کاشته می شود. این گیاه مانند نخود و انواع لوبیاها از خانواده حبوبات می باشد ، جالب است بدانید که عدس یکی از قدیمی ترین حبوباتی است که روی زمین کشت شده است. این حبوبات مفید در کشورهای جنوب شرق آسیا به مقدار زیاد کاشت می شود

برای اطلاع از قیمت عدس روس با کیفیت های مختلف روی هر کدام کلیک کنید :

🔹کانال تلگرامی:
قیمت عدس سبز روسی آستارا
قیمت عدس سبز روسی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *