قیمت عدس ساسکن در مهرماه ۹۹

قیمت روز فروش کنجاله سویا

 

قیمت عدس ساسکن در مهر ماه ۹۹ چگونه است ؟ چرا واردات عدس خارجی به ایران انجام می شود ؟ بهترین نوع عدس وارداتی به کشور کدام نوع است ؟ تفاوت بین کیفیت و قیمت عدس داخلی و وارداتی در چه چیزی است ؟ کیفیت عدس ایرانی بهتر است یا عدس وارداتی ؟

قیمت عدس ساسکن

عدس از پر مصرف ترین حبوبات در داخل کشور است به طوری که از بین انواع مختلف حبوبات ۲۵ % کل مصرف مربوط به عدس است . اگر چه کشور ایران خود سالانه تولید قابل توجهی از عدس وارداتی دارد اما به دلیل مصرف بالای آن به مقدار بسیار بالایی واردات نیز انجام می گیرد . با توجه به مطالب گفته شده متوجه می شوید در کنار عدس تولید داخل ، عدس خارجی نیز در بازار ایران خرید و فروش می شود  .

از عدس های وارداتی به کشور می توان به نمونه های زیر اشاره کرد :

عدس کانادایی

عدس روسیه 

عدس قزاقستان

با توجه به سطح کیفی آن ها مقدار مصرف انواع مختلف عدس وارداتی متفاوت است . همان طور که می دانید کانادا از بزرگ ترین کشور های تولید عدس است به طوری که بسیاری از کشاورزان این کشور به کاشت عدس مشغولند . کیفیت بالا و مرغوبیت عدس تولید این کشور سبب شده است که کشور های بسیاری ، عدس مورد نیاز خود را از این کشور تهیه کنند . ایران نیز سهم بالایی از عدس مورد نیاز خود را از این کشور تهیه می کند . عدس کانادایی در برند های مختلف ساسکن ، ویکتوریا ، سیمسون و … به ایران وارد می شوند . عدس ساسکن بهترین برند عدس کانادایی است .

عدس ساسکن از شناخته شده ترین برندهای عدس کانادایی موجود در بازار است . عدس ساسکن در درجه بندی های مختلف با گرید های مختلف عرضه می شود و نمونه های ریز و درشت آن استفاده می شود .شرکت فاتک عرضه کننده عمده عدس ساسکن در سطح کشور اتست برای اطلاع از قیمت و کیفیت این محصول از طریق راه های ارتباطی شرکت با ما در ارتباط باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *