قیمت روز عدس روسی فله امروز چقدر است؟

قیمت روز عدس روسی فله چقدر است؟

قیمت روز عدس روسی فله چقدر است؟ این محصول را چگونه می توان بدون اتلاف وقت خریداری نمود؟ محموله موجود در کدام شهر موجود می باشد؟

قیمت روز عدس روسی فله امروز چقدر است؟

بارگیری عدس روسی فله هم از آستارا انجام می گیرد و هم از انبارهای تهران،عدس روسی از جمله محصولات وارداتی می باشد که در انواع مختلفی در بازار داخلی کشور خرید و فروش می شود.این محصول دارای دو نوع ریز و درشت با کیفیت ها و گردید های مختلف می باشد.این محصول روسی در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی خرید و فروش می گردد.قیمت روز عدس روسی را دریافت کنید.

🔹 عوامل مهم در تعیین قیمت روز عدس

✔ نوع کیفیت محصول موجود _ هزینه تمام شده برای دریافت محموله _ بندر ترخیصی محصول _ محصول مورد نظر موجود در بندر است و یا در انبارهای سطح تهران _ زمان بارگیری _ میزان حجم خرید و تخفیفات داده شده و …

قیمت روز عدس روسی را می توانید همه روزه از طریق تماس با واحد فروش_بازرگانی_فاتک مطلع شوید. همه موارد بیان شده در قیمت اعلامی به شما موثر خواهد بود.برای مثال مجموعه ما بار هایی به نرخ دولتی (با فاکتور رسمی) و بارهایی را به نرخ بازار آزاد در کشور عرضه می کنیم که هر کدام از این ها دارای شرایط مخصوص به خود است.

برای اطلاع از موجودی بار های روزانه می توانید عضو کانال تلگرامی حبوبات فاتک شوید تا ضمن اطلاع سریع از نوع عدس مد نظر خود از فروش ویژه و دیگر اقلام موجود در بازرگانی فاتک نیز مطلع گردید.همکاران ما در واحد فروش و مشاوره رایگان به صورت کاملا مجرب آماده پذیرایی از نیازهای تمامی مشتریان و هموطنان عزیز می باشند.این محصول بی نظیر را می توانید در وزن های مختلف با قیمت های بسیار مناسب از مجموعه خریداری نمایید.

“از شنیدن صدای شما خرسند می شویم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *