قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی امساله

قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی

قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی را می توانید از طریق مراکز معتبر و فعال در این حوزه جویا شوید.عدس ریز و درشت کانادایی در بازار ایرانی از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

چرا عدس ریز و درشت کانادایی بخریم؟
قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی

از آن جایی که تنوع عدس در بازار ایران بسیار بالا می باشد. بنابراین کیفیت این نمونه ها نیز متفاوت می باشد.عدس انواع مختلفی دارد،که در بازار ایران به وفور یافت می شود.عدس حاوی مقدار بسیار زیادی پروتئین می باشد، برای تغذیه انسان در بهبود وضعیت سلامتی مورد استفاده قرار می گیرد. عدس کانادایی در بازار ایران با مارک های مختلفی شناخته می شود. همان طور که تنوع عدس در بازار ایران بسیار بالا می باشد.اما نمونه ای که بیشتر مورد توجه همگان قرار می گیرد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد همان عدس کانادایی می باشد که در دو نوع ریز و درشت به بازار ایران واردات می گردد. همچنین رنگ سبز و یکدست بودن دانه های این محصول کانادایی سبب گردیده است تا خریداران و متقاضیان زیادی از تمام نقاط کشور به خرید و تامین این محصول روی بیاورند.

عدس ریز یا همان عدس آشی و همچنین عدس درشت یا همان عدس پلویی را می توانید بصورت عمده از طریق مراکز واردکننده با قیمت دست اول تهیه نمایید.

✔ مهم ترین ویژگی های ظاهری عدس کانادایی

در کل می توان ویژگی های ظاهری عدس کانادایی را این چنین لیست کرد:
• رنگ کاملا سبز
• یکدست بودن دانه ها
• یکدست بودن بسته های های ۴۵ کیلوگرمی
• مارک های شناخته شده از جمله (ساسکن _ ویکتوریا و …)

قیمت عدس ریز و درشت:

شما خریداران عزیز  می توانید برای خرید عدس ریز و درشت کانادایی و یا آگاهی از قیمت روزانه محصولات به تلگرام حبوبات فاتک مراجعه کنید و با #عضویت در کانال تلگرام، علاوه بر آگاهی از قیمت روزانه عدس ریزو درشت کانادایی، از تخفیف های ویژه ما نیز با خبر شوید. همچنین می توانید برای سفارش و یا مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *