قیمت روز دال عدس ملو تولید امسال

مرکز فروش بهترین عدس قرمز فله کیسه ای

قیمت روز دال عدس ملو تولید امسال چگونه است ؟ آیا تا کنون این محصول را از شرکت ما خریداری کرده اید؟ آیا تا به حال از این محصول به صورت تناژ از شرکت های مختلف به عنوان یکی از محصولات پر فروش در حوزه ی حبوبات تهیه نموده اید ؟

قیمت روز دال عدس ملو

دال عدس گونه ای از حبوبات از خانواده عدس است که رنگ قرمزی داشته و طعم آن مشابه طعم گوجه فرنگی است . دال عدس دانه های کوچکتر از عدس معمولی دارد . یکی از مهم ترین خواص این گیاه تقویت دستگاه گوارش است و همچنین به عملکرد بهتر معده و روده کمک می کند و سبب تحریک اشتها نیز می شود . دال عدس در درمان درد های مفاصل و اسخوان ها موثر است . دال عدس دارای میزان زیادی پروتئین ، کلسیم  ، اسید آمینه ، فسفر و آهن است .

از ویتامین های موجود در آن می توان به ویتامین های گروه ” آ  ” و ” ب ” اشاره کرد . و این گیاه دارای مقدار کمی چربی غیر اشباع است . افرادی که مشکل بینایی دارند می توانند از دال عدس به عنوان یک خوراکی موثر استفاده کنند همچنبن دال عدس برای بیماران دیابتی خواص فراوانی دارد و مصرف روزانه آن باعث تنظیم میزان قند خون شده و در جلوگیری از این بیماری موثر است. دال عدس برای درمان دردهای مفصلی کاربرد دارد و همچنین یکی از خواص دال عدس در درمان زخم هایی است که در دهان و گلو به وجود می آید .

نمونه های موجود این هفته  دو نمونه دال عدس خبره و دال عدس ملو می باشد که قیمت هر کدام متفاوت است . مجموعه ی ما این محصول را به تمامی شهرستان ها ارسال می کند .

ما این دو محصول را در تناژ های مختلف به سراسر ایران ارسال می کنیم . شما هم می توانید به جمع مشتریانمان بپیوندید.

با ما همراه باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *