فروش نخود درجه یک کرمانشاه بار امساله عمده

فروش نخود درجه یک کرمانشاه بار امساله عمده

فروش نخود درجه یک کرمانشاه بار امساله از طریق مراکز مختلفی به صورت عمده انجام گرفته و توزیع می گردد. سال هاست که فروش نخود درجه یک کرمانشاه یکی از محصولات رونق گرفته و در بازار حبوبات ایران با ارزش غذایی بالا محسوب می شود.

خواص و ارزش غذایی نخود

از گذشته تاکنون نخود در انواع مختلفی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول که مفید و پر از انرژی بوده همواره جایگاه خاصی در بین غذاهای خانواده دارد.این محصول که امروز در سایز بندی های مختلف بسته بندی شده و وارد بازار می گردد همواره با قیمت های مختلفی نیز خرید و فروش می گردد.همانطور که گفته شد نخود خواص ویژه ای دارد.این محصول بسیار برای سلامت قلب مفید می باشد و همچنین گوارش را بهبود می دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های نخود کرمانشاه درشت بودن و سایز بندی های مناسب آن می باشد که علاوه بر مصرف داخلی قابلیت صادرات نیز دارد. مجموعه ما نیز از جمله مراکزی می باشد که این محصول بی نظیر را هم در داخل کشور توزیع می کنند و هم این محصول را به کشورهایی همچون عراق و… صادرات می کند.

امروزه نخود کرمانشاه با دو نوع دوخان و سه خان روانه بازار می گردد و سپس در سطح کشور توزیع می گردد.نخود تک خان که سایز مناسبی دارد همواره قابلیت های استفاده بسیار زیادی دارد.نخود کرمانشاه را بهتر بشناسیم.

قیمت نخود کرمانشاه:

هر چه نخود کرمانشاه درشت تر باشد، گران تر است. نخود خوب باید مواد خارجی و خاک نداشته باشد.
برای خرید نخود کرمانشاه درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی فاتک تماس بگیرید. برای آگاهی از قیمت انواع مختلف سایز های نخود کرمانشاه می توانید به کانال تلگرام @fataktrade مراجعه کنید تا قیمت روز انواع حبوبات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *