فروش نخود تک خان کرمانشاهی در بازار امسال

فروش نخود تک خان کرمانشاهی در بازار امسال

فروش نخود تک خان کرمانشاهی در بازار امسال به چه میزان بوده است ؟ یکی از دلایل محبوبیت نخود کرمانشاهی در بین خریداران، تنوع بالا در تولید نخود کرمانشاهی برای فروش در بازار های داخلی و خارجی است. قیمت نخود کرمانشاهی به سایز و نوع نخود بستگی دارد هر یک از انواع نخود کرمانشاهی در بازار بر اساس سایز و نوع دارای نرخ جداگانه ای است.

فروش نخود تک خان کرمانشاهی

موارد مختلفی از جمله درصد ترکیب نخود ها در سایز های مختلف و میزان ضایعات موجود در این محصول می تواند عامل مهمی برای تعیین قیمت نخود کرمانشاهی به شمار برود.

انواع نخود کرمانشاه و سایز این محصول تاثیر مستقیمی در قیمت عمده برای صادرات و عرضه در بازار دارد.

انواع مختلف نخود کرمانشاهی عبارتند از:

نخود فلافلی کرمانشاه: این نخود که در سایز ۵ و ۶ تهیه می شود ریزترین نخودی است که در اولین مرحله سورت کردن به دست می آید قیمت نخود عمده فلافلی کرمانشاه با توجه به کیفیت این محصول سایز و میزان ضایعات آن مشخص می شود.

نخود سه خان کرمانشاه: نخود سه خان کرمانشاه از جمله پرطرفدارترین نوع نخود برای فروش در بازار داخلی به شمار می رود که نیمی از آن را نخود سایز ۸ تشکیل می دهد. معمولاً ترکیب اصلی این محصول به صورت ۵۰ درصد نخود سایز ۸ و ۲۵ درصد نخود سایز ۷ و ۲۵ درصد نخود سایز ۹ است.

نخود سایز ۷ و ۸: این محصول به صورت ۵۰- ۵۰ از از هر دو نوع نخود سایز ۷ میلی متر و ۸ میلی متر تهیه می شود نخود سایز ۷ و ۸ کرمانشاه یکی از محصولات صادراتی به بازارهای عراق است و می توانند گزینه مناسبی برای تاجران نخود در این بازار به شمار برود.

نخود دوخان کرمانشاه: مرغوبترین انواع نخود کرمانشاه در بازار می توان به نخود دوخان کرمانشاه یا نخود سایز ۸ و ۹ اشاره کرد که جزو نخودهای سایز درشت این منطقه به شمار می رود که در حقیقت انتخاب بسیاری از تاجران برای صادرات به کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان است.

نخود سایز ۹ و ۱۰: درشت ترین باکیفیت ترین و مناسب ترین نخود برای صادرات به شمار می رود. این محصول با کیفیت خوبی که دارد جزو پر فروشترین نخودها در در بازار افغانستان به شمار می رود. این محصول نسبت به نخود تک خان از قیمت مناسب تری برخوردار است و گزینه اقتصادی تری برای افرادی است که دنبال محصول با کیفیت و سایز درشت هستند.

نخود تک خان کرمانشاه:خاص ترین نوع نخود که در بازار با عنوان بهترین درشت ترین و مرغوبترین نخود در بازار شناخته می شود نخود سایز ۱۰ یا همان نخود تک خان است که به طور ۱۰۰ درصد از درشت ترین سایز نخود یعنی همان ۱۰ میل تهیه می شود. قیمت عمده نخود تک خان را می توان گرانترین قیمت انواع نخود کرمانشاه دانست که اکثراً مشتری های خاص خود را دارد و به عنوان نخود ایرانی درجه یک صادر می شود.

انواع نخود کرمانشاهی به صورت عمده و خرده در مجموعه بازرگانی فاتک عرضه می شود  تاجران و مصرف کنندگانی که قصد خرید نخود کرمانشاهی مرغوب با قیمت مناسب دارند می توانند برای دریافت قبمت های روزانه محصولات با مشاورین قسمت فروش در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *