فروش لوبیا قرمز بوجاری زنجان در مرداد ماه ۱۴۰۰

قیمت خاوری لوبیا قرمز پولیش خورده

قیمت لوبیا قرمز بوجاری در بازار چقدر است؟ تفاوت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در چیست؟ کیفیت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی چگونه است؟

یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف لوبیا است. که هم تولید داخلی دارد و هم از کشور های دیگر وارد می شود. زنجان یکی از قطب های اصلی کشت لوبیا می باشد. لوبیا قرمز ایرانی در شهر های خمین و ازنا هم تولید می شود.

تفاوت لوبیا قرمز زنجان با خمین در چیست؟

لوبیا قرمز زنجان دارای دانه های درشت تری نسبت به لوبیا قرمز خمین می باشد.

انواع لوبیا قرمز ایرانی:

لوبیا قرمز بوجاری

لوبیا قرمز دستچین

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. بیشتر حبوبات موجود در بازار به صورت بوجاری می باشد. لوبیا قرمز زنجان به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است. و گران تر است.

انواع لوبیا قرمز خارجی:

لوبیا قرمز قرقیزستان

لوبیا قرمز اتیوپی

لوبیا قرمز قرقیزستان به دلیل دانه های درشت تر و با کیفیت تری که نسبت به لوبیا قرمز اتیوپی دارد گران تر است. لوبیا قرمز اتیوپی کیفیت متوسط و قیمت کم تری نسبت به لوبیا قرمز قرقیزستان دارد.

زمان پخت لوبیا قرمز خارجی و لوبیا قرمز داخلی چگونه است؟

لوبیا قرمز داخلی زمان پخت بیشتری نسبت به نوع خارجی دارد.

تفاوت لوبیا قرمز ایرانی اتیوپی و قرقیز در چیست؟

لوبیا قرمز اتیوپی دارای دانه های ریز با رنگ تیره است. همچنین دانه های لوبیا قرمز قرقیز درشت تر و یک دست تر از لوبیا قرمز ایرانی می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید همه روزه از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و یا با دنبال کردن کانال تگرام و پیج اینستاگرام ما از قیمت های روز با خبر شوید. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *